Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter på Mac nå, jeg blir deprimert. :(

 

Pent design med mange fete effekter ala to fingre på touchpaden og vips, "høyreklikk".

Overpriset er det og, hadde gjerne tatt imot en hadde jeg gått på en skole som Akademiet der de får Mac, bedre enn den klossen vi '92 folk ruger på.

Akademiet er en privatskole, og hvordan er to fingre -> høyreklikk noe mac-unikt? Vis gjerne til andre "fete" effekter og.

 

FLAME ON.

Lenke til kommentar

Føler ikke for å flame noen idag. Jeg synes iallefall at det var litt gøyt og at den fremdeles er overpriset i forhold til hva du får ut av pengene.

Nå tenker jeg fra en som spiller spill sitt perspektiv.

 

Paradise Hotel og Justified nå.

Jeg har nemlig samme egenskapene på min 6000,- Asus. :)

 

Hadde vært grei om min klosse av en skole pc kunne gjøre slikt og.

 

On a side note; dette forumet er alvorlig skummelt. Her sitter jeg å ser Paradise Hotel, men synet blir hele tiden avbrutt av "Forum - Diskusjon.no" taben oppe i hjørnet. innpå å sjekke om det er skjedd noe nytt.

Lenke til kommentar

Føler ikke for å flame noen idag. Jeg synes iallefall at det var litt gøyt og at den fremdeles er overpriset i forhold til hva du får ut av pengene.

Nå tenker jeg fra en som spiller spill sitt perspektiv.

OK, så hva du mener er komplett irrelevant. Altså, for en som ikke er landbruker er sikkert skurtresker overpriset.

 

Jeg har nemlig samme egenskapene på min 6000,- Asus. :)

Og med på kjøpet får du elendig skjerm, bedriten byggekvalitet og stygt design.

Lenke til kommentar

Designet er ikke spesielt dårlig, skjermen har godt lys og har ett scenario den ikke er noe særlig (vet de prøver å spare, men glossy er fortsatt kjipt), og litt vel mye plastikk. Skulle gjerne hatt mer metall, men det hadde gått utover pris og vekt. Det er allikevel et stykke opp til Applekonkurrenten i samme klasse.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...