The Doctor Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Sitter på Mac nå, jeg blir deprimert. Pent design med mange fete effekter ala to fingre på touchpaden og vips, "høyreklikk". Overpriset er det og, hadde gjerne tatt imot en hadde jeg gått på en skole som Akademiet der de får Mac, bedre enn den klossen vi '92 folk ruger på. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Det er noe om at flammene og røyken kom ut av babord side. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 *Snip* Vell, da er tydeligvis den HV gruppa dårlig andre grupper er bedre, kjipt det ble slik da:s Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Det er noe om at flammene og røyken kom ut av babord side. Det er noe med en båt, høres også ut som han sier at Obama skjøt ned båten hans. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Sitter på Mac nå, jeg blir deprimert. Bare til å gi meg den. Du kan få skolelaptopen i bytte Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 OMG Jeg burde vel egentlig ikke feire før i morgen (Stoltenberg har alltid noen ess i erme...), men jeg kaster alle mine prinsipper på båten! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Pent design med mange fete effekter ala to fingre på touchpaden og vips, "høyreklikk". Overpriset er det og, hadde gjerne tatt imot en hadde jeg gått på en skole som Akademiet der de får Mac, bedre enn den klossen vi '92 folk ruger på. Hvordan er den overpriset når alle konkurrentene holder akkurat samme prisnivå? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Sitter på Mac nå, jeg blir deprimert. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Sitter på Mac nå, jeg blir deprimert. Pent design med mange fete effekter ala to fingre på touchpaden og vips, "høyreklikk". Overpriset er det og, hadde gjerne tatt imot en hadde jeg gått på en skole som Akademiet der de får Mac, bedre enn den klossen vi '92 folk ruger på. Akademiet er en privatskole, og hvordan er to fingre -> høyreklikk noe mac-unikt? Vis gjerne til andre "fete" effekter og. FLAME ON. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Føler ikke for å flame noen idag. Jeg synes iallefall at det var litt gøyt og at den fremdeles er overpriset i forhold til hva du får ut av pengene. Nå tenker jeg fra en som spiller spill sitt perspektiv. Paradise Hotel og Justified nå. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Tenk på barna i Afrika som ikke har Mac. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Føler ikke for å flame noen idag. Jeg synes iallefall at det var litt gøyt og at den fremdeles er overpriset i forhold til hva du får ut av pengene. Nå tenker jeg fra en som spiller spill sitt perspektiv. Paradise Hotel og Justified nå. Jeg har nemlig samme egenskapene på min 6000,- Asus. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Tenk på barna i Afrika som slipper å bruke Mac. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Føler ikke for å flame noen idag. Jeg synes iallefall at det var litt gøyt og at den fremdeles er overpriset i forhold til hva du får ut av pengene. Nå tenker jeg fra en som spiller spill sitt perspektiv. Paradise Hotel og Justified nå. Jeg har nemlig samme egenskapene på min 6000,- Asus. Hadde vært grei om min klosse av en skole pc kunne gjøre slikt og. On a side note; dette forumet er alvorlig skummelt. Her sitter jeg å ser Paradise Hotel, men synet blir hele tiden avbrutt av "Forum - Diskusjon.no" taben oppe i hjørnet. MÅ innpå å sjekke om det er skjedd noe nytt. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Føler ikke for å flame noen idag. Jeg synes iallefall at det var litt gøyt og at den fremdeles er overpriset i forhold til hva du får ut av pengene. Nå tenker jeg fra en som spiller spill sitt perspektiv. OK, så hva du mener er komplett irrelevant. Altså, for en som ikke er landbruker er sikkert skurtresker overpriset. Jeg har nemlig samme egenskapene på min 6000,- Asus. Og med på kjøpet får du elendig skjerm, bedriten byggekvalitet og stygt design. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 og stygt design. Som såklart er helt subjektivt. 2 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Herre min hatt, here we go again. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Designet er ikke spesielt dårlig, skjermen har godt lys og har ett scenario den ikke er noe særlig (vet de prøver å spare, men glossy er fortsatt kjipt), og litt vel mye plastikk. Skulle gjerne hatt mer metall, men det hadde gått utover pris og vekt. Det er allikevel et stykke opp til Applekonkurrenten i samme klasse. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Koser meg likeså godt med min 24 tommers full HD skjerm. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Åh, med HDMI-grensesnitt? ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg