Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er for redd for rompa mi til å treffe L4r5 i Oslo.

Hva får deg til å tro at du er så kjekk at jeg bare ha deg?

 

Jeg har et spm.

 

Jeg skal holde et foredrag for drøyt 100 pers under en fest hvor det blir fri flyt av alko.

 

Ta en hikkas for å bli litt mer løs og ledig eller 100% edru og feste etter at foredraget mitt er ferdig?

Du kan ta en liten hikkas, men hold deg relativt edru. Er man dritings så tror man alltid at man er mye morsommere enn man egentlig er. Men lov å ta litt for å løsne opp.
Lenke til kommentar

Ta en hikkas for å bli litt mer løs og ledig eller 100% edru og feste etter at foredraget mitt er ferdig?

Bli litt mer løs, men ikke for mye. Etter foredraget bøtter du ned på det du kan for å dempe tankene om hvor mye du dreit deg ut ;)

 

Jeg er for redd for rompa mi til å treffe L4r5 i Oslo.

Jeg håper L4r5 har roet seg såpass siden jeg sist var hos han... Jeg har fortsatt svimerket og arr etter pisken :love:

Lenke til kommentar

'Ikke tjenestedyktig sannsynlig pga synet uten briller. FFUUUU.. Håper virkelig optikern jeg skal til snart gir meg i det minste slik at jeg 'består' synskravene..

 

Er ikke du 16? Hvordan fikk du vite at du ikke var tjenestedyktig da?

 

HV-ungdom :p Og, vi alle må ta legetester og slikt, akkurat som en vanligvis måtte gjort..

Lenke til kommentar

'Ikke tjenestedyktig sannsynlig pga synet uten briller. FFUUUU.. Håper virkelig optikern jeg skal til snart gir meg i det minste slik at jeg 'består' synskravene..

 

Er ikke du 16? Hvordan fikk du vite at du ikke var tjenestedyktig da?

 

HV-ungdom :p Og, vi alle må ta legetester og slikt, akkurat som en vanligvis måtte gjort..

 

Damn, HV ungdommen her er helt fucka. En kompis søkte for 8 måneder siden og har ringt flere ganger men får ikke noe ordentlig svar. Så da gidder ikke jeg.

Lenke til kommentar

Kambodsjanerne er uansett mest gira på å få noen dollar til neste dose ketamin. Man kan forøvrig betale litt ekstra for å skyte på dyr, for dere som er interessert i det.

 

400 USD for bazooka mot en ku, 50% tilbake om du bommer.

 

Eh, ikke noe jeg ville gjort btw.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...