Coa Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Fikk problemer med bilen, så måtte be om amnesti for å få hjelp fra bildelen av forumet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Hvor mye er klokken akkurat nå? Klokka.no fungerer ikke for min pc. Hvis du ser nederst på siden så står tidspunktet du lastet forumet på. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Direkte imponerende å ikke finne ut hva klokka er når man sitter med hele Internett til ens rådighet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Direkte imponerende å ikke finne ut hva klokka er når man sitter med hele Internett til ens rådighet. Dagens ungdom har mistet en hver evne til å ta til seg informasjon virker det som. Hvis ikke de finner den med to museklikk så gir de opp. Da jeg var ung og hogde tømmer i Sahara så måtte vi ringe et spesielt telefonnummer for å finne riktig tid. Det var harde tider det. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Skal jeg se på Gladiator eller There will be blood? Det er forresten den extendede 2 og tre kvart timers gladiatoren Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Fortsette å spille gitar eller se The IT Crowd? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 'Ikke tjenestedyktig sannsynlig pga synet uten briller. FFUUUU.. Håper virkelig optikern jeg skal til snart gir meg i det minste slik at jeg 'består' synskravene.. Er ikke du 16? Hvordan fikk du vite at du ikke var tjenestedyktig da? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Yes, 38,5 temp. Og det komme bare til å gå oppover Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 There will be blood blir det tydligvis. Hva skal jeg nå se den på da, Blu-ray spilleren eller datamaskinen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Er de koblet opp til samme enhet så er det akkurat det samme. Hvis ikke så ser du på det som gir best lyd og bilde. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Neste gang du er i Oslo så får vi drikke sammen Lars, du får audiens i min residens. Med mindre jeg er utenlands. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Skal jeg drikke juice fra glass eller kopp? Skal jeg høre på Curtis Mayfield eller Michael Franti, og skal jeg bruke Bijou 2 eller Bijou 3? Skal jeg spille fra ekstern eller intern disk? Skal jeg bruke Opera eller Chrome? Skal jeg bruke Google eller Duck Duck Go? Skal jeg stille enda flere dumme spørsmål? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 glas, ingen av delene, ingen av delene, intern, firefox, google, ja kjør på. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Neste gang du er i Oslo så får vi drikke sammen Lars, du får audiens i min residens. Med mindre jeg er utenlands. Den er god. Vet jeg skal til Oslo etter hvert. Det skal være moderatortreff og det skjer alltid i hovedstaden. Ikke avgjort når det skal være da. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Forøvrig vet jeg ikke om dere har fått det med dere, men Qatar Airways starter direkterute Oslo - Doha til høsten. Ikke gærnt. Dritkjipe tidspunkter de flyr på, men såpass sexy flytype at det blir vel en tur eller to. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Bro tip: Aldri se igjennom gamle vedlegg https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=139134 Pants will be jizzed Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Neste gang du er i Oslo så får vi drikke sammen Lars, du får audiens i min residens. Med mindre jeg er utenlands. Merkelig, jeg trykket svar og skulle akkurat til å skrive ned en vittig kommentar, men plutselig det ble helt borte. Jaja, det jeg kan si med sikkerhet er at det ville vært hysterisk morsomt. legger til "überkönig", bare for å holde liv i ordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg