Coa Skrevet 10. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2011 Fikk han det da? Han fikk seg en tur ja. Hvor? Jeg trodde ikke 50k fikk deg særlig langt i et privatfly. Må man ikke opp i nærmere 100? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2011 Kan nok ikke si hvor han dro, men det var ikke særlig langt. Forresten, du er velkommen tilbake. Hvordan var forumferien? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2011 Det er er helt jævlig der ute. Glad for å være tilbake i varmen. Nå har jeg fått utrettet en hel masse da, sikkert fordi jeg ikke har brukt tiden her inne Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 10. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2011 Kan nok ikke si hvor han dro, men det var ikke særlig langt. Forresten, du er velkommen tilbake. Hvordan var forumferien? Den var god, kommet meg ut litt. Blitt litt mer jenter Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2011 Det er er helt jævlig der ute. Glad for å være tilbake i varmen. Nå har jeg fått utrettet en hel masse da, sikkert fordi jeg ikke har brukt tiden her inne Det er godt å ha deg tilbake. Du og jeg øker swaggerfaktoren til DNFK. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2011 Jasså, du har fått med deg såpass altså. Überkönig er det nye trend-ordet og alle the cool kids on the block sier det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2011 syns ikke det ordet er verdt å bli brukt. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 10. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2011 Noen som skal ut idag? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2011 Hvor mye er klokken akkurat nå? Klokka.no fungerer ikke for min pc. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2011 Jasså, du har fått med deg såpass altså. Überkönig er det nye trend-ordet og alle the cool kids on the block sier det. Forstår ikke dette.. Du er den eneste som sier det, og du er jo direkte teit? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2011 klokka er 19:10: ++ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2011 Jasså, du har fått med deg såpass altså. Überkönig er det nye trend-ordet og alle the cool kids on the block sier det. Forstår ikke dette.. Du er den eneste som sier det, og du er jo direkte teit? Pfft, dette er såpass tåpelig at jeg ikke engang svarer på det. Egentlig kunne jeg skrevet en lenger avhandling som hadde ført til utestengelse fra forumet (i all hovedsak grunnet personangrep), noe som i og for seg kunne vært positivt, men jeg velger å avstå. PS: Jeg har da fått med meg et par folk til Überkönig menigheten min. Now playing http://open.spotify.com/track/3viz0e7ganQLJPyD1K5xDM Die Prinzen - Deutschland radio mix. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2011 Jasså, du har fått med deg såpass altså. Überkönig er det nye trend-ordet og alle the cool kids on the block sier det. Überkönig er et wunderschönt ord. Ikke noe jeg ville brukt i dagligtalen da. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2011 Hvordan uttaler man überkönig? Yberkynig? Yberkonig? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2011 Hvordan uttaler man überkönig? Yberkynig? Yberkonig? Bokstaven ü er en blanding mellom u og y. Mens ö er en ren ø. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2011 Jasså, du har fått med deg såpass altså. Überkönig er det nye trend-ordet og alle the cool kids on the block sier det. Forstår ikke dette.. Du er den eneste som sier det, og du er jo direkte teit? Kjære deg, la nå barna få ha sin ting Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2011 http://open.spotify.com/track/38ZrYD74FELOLETWDsz09w noen som vil vaske gølvet mitt? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2011 Überkönig er et wunderschönt ord. Ikke noe jeg ville brukt i dagligtalen da. Hvor kom du fra? Du ble bannet fra dette forumet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg