Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Note: Ikke lurt å dagdrømme(les: sove) på bussen med mobilen i hånden.

 

Hvorfor? Datt den ut av handa di slik at du ikke merket det når du våknet, og merket ikke at mobilen var borte før du frantisk skulle ned i lomma og sjekke noe på mobilen, eller bare se på klokka? Angrer du nå på at du sovnet på bussen, sover du lite om kvelden, eller har du problemer med søvn, kanskje insomnia? Er du deprimert, og er oppe hele natten på grunn av det, noe som fører til lite søvn, hva skjer med verden? Vi kommer alle til å dø!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Note: Ikke lurt å dagdrømme(les: sove) på bussen med mobilen i hånden.

 

Hvorfor? Datt den ut av handa di slik at du ikke merket det når du våknet, og merket ikke at mobilen var borte før du frantisk skulle ned i lomma og sjekke noe på mobilen, eller bare se på klokka? Angrer du nå på at du sovnet på bussen, sover du lite om kvelden, eller har du problemer med søvn, kanskje insomnia? Er du deprimert, og er oppe hele natten på grunn av det, noe som fører til lite søvn, hva skjer med verden? Vi kommer alle til å dø!

 

Jeg våknet av at den datt ned på gulvet, og for nedover midtgangen.

Jeg sov lite i natt pga jeg måtte rekke et fly! VERDEN ER OK!!!

Lenke til kommentar

Phew, jeg ble ordentlig redd der et øyeblikk. Det er ok alle sammen, vi kommer ikke til å dø, det var kun en øvelse.

 

Er du udødelig inni hodet ditt? Du og Charlie Sheen? Såklart du kommer til å dø. Bare ikke NÅ. Men kanskje..NÅH!

 

*Door slams in the background, and a high wizzing sound begins to emmerge from nothingness* SHIT! Jeg må løpe, det er ingen tid ig-

 

Lost connection .... Retry .... Failed

Abort life.exe

Shutdown -s -t 3

3 ...

2 ...

1 ...

Shutdown sequence completed.

Endret av Romis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...