L4r5 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Noen som vil krangle? Om hva da? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 jeg med på slåsskamp Jeg Tarzan, du Jane? Tarzan ikke like Jane idag! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Noen som vil krangle? Om hva da? Hva som helst. Jeg kjeder meg.. Endret 10. mars 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Tarzan ikke like Jane idag! Jeg skjønne. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Yoooooooooooow, jeg har en pc som jeg ikke kan logge paa med siden den eneste knappen som funker er tilbake-knappen. help? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Bruker det, det var bare at ps3-en hadde veltet over en knapp som jeg ikke saa. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Fy fææææn så mye jeg fikk gjort på jobben i dag. Jeg er rent imponert over meg selv. 2 kopper kaffe og jeg er duracellkanin hele dagen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Hva som helst. Jeg kjeder meg.. Gå deg en tur ute i det fine været. Det gjorde jeg akkurat. Det er en del av det nye og bedre jeg-et mitt. Endret 10. mars 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Bruker det, det var bare at ps3-en hadde veltet over en knapp som jeg ikke saa. Du merket ikke at du hadde en Playstation 3 på tastaturet? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Note: Ikke lurt å dagdrømme(les: sove) på bussen med mobilen i hånden. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Note: Ikke lurt å dagdrømme(les: sove) på bussen med mobilen i hånden. Hvorfor? Datt den ut av handa di slik at du ikke merket det når du våknet, og merket ikke at mobilen var borte før du frantisk skulle ned i lomma og sjekke noe på mobilen, eller bare se på klokka? Angrer du nå på at du sovnet på bussen, sover du lite om kvelden, eller har du problemer med søvn, kanskje insomnia? Er du deprimert, og er oppe hele natten på grunn av det, noe som fører til lite søvn, hva skjer med verden? Vi kommer alle til å dø! 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Ja du vet, disse PS3'ene, sniker seg inn overalt, stjæler jobbene vårres gjør dem også! 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Ja du vet, disse PS3'ene, sniker seg inn overalt, stjæler jobbene vårres gjør dem også! Ja, en Playstation 3 er jo ikke degranne synlig på et tastatur. Jeg mener det er jo ikke større enn et tastatur eller noe, det er jo klart. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Note: Ikke lurt å dagdrømme(les: sove) på bussen med mobilen i hånden. Hvorfor? Datt den ut av handa di slik at du ikke merket det når du våknet, og merket ikke at mobilen var borte før du frantisk skulle ned i lomma og sjekke noe på mobilen, eller bare se på klokka? Angrer du nå på at du sovnet på bussen, sover du lite om kvelden, eller har du problemer med søvn, kanskje insomnia? Er du deprimert, og er oppe hele natten på grunn av det, noe som fører til lite søvn, hva skjer med verden? Vi kommer alle til å dø! Jeg våknet av at den datt ned på gulvet, og for nedover midtgangen. Jeg sov lite i natt pga jeg måtte rekke et fly! VERDEN ER OK!!! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Phew, jeg ble ordentlig redd der et øyeblikk. Det er ok alle sammen, vi kommer ikke til å dø, det var kun en øvelse. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Da var nok en statistikkforelesning tilbakelagt. Nå gjenstår det bare å komme seg på trening før man kan dra på butikken å handle mat og diverse lekkerbiskener til helga. -> Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Phew, jeg ble ordentlig redd der et øyeblikk. Det er ok alle sammen, vi kommer ikke til å dø, det var kun en øvelse. Er du udødelig inni hodet ditt? Du og Charlie Sheen? Såklart du kommer til å dø. Bare ikke NÅ. Men kanskje..NÅH! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Phew, jeg ble ordentlig redd der et øyeblikk. Det er ok alle sammen, vi kommer ikke til å dø, det var kun en øvelse. Er du udødelig inni hodet ditt? Du og Charlie Sheen? Såklart du kommer til å dø. Bare ikke NÅ. Men kanskje..NÅH! *Door slams in the background, and a high wizzing sound begins to emmerge from nothingness* SHIT! Jeg må løpe, det er ingen tid ig- Lost connection .... Retry .... Failed Abort life.exe Shutdown -s -t 3 3 ... 2 ... 1 ... Shutdown sequence completed. Endret 10. mars 2011 av Romis 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) I have got tigerblood in my veins. Endret 10. mars 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg