Flabba Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 HEI ikke mobb sunnmøre! Det finnes faktisk ingen gode grunner for ikke å mobbe sunnmøre. FEIL! Hør på dialekten dems sier jeg bare... Finnes ikke noe mer sexy. Pent er det der også! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 FEIL! Hør på dialekten dems sier jeg bare... Finnes ikke noe mer sexy. Pent er det der også! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 I det siste har jeg fått mer sansen for sunnmøre dialekten. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) FEIL! Hør på dialekten dems sier jeg bare... Finnes ikke noe mer sexy. Pent er det der også! eneste dialekten jeg finner mer sexy er Trøndersk. Men din pene dialekt kommer på en god 2.plass Endret 10. mars 2011 av Flabba Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Stolt av min egen dialekt, jeg Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 FEIL! Hør på dialekten dems sier jeg bare... Finnes ikke noe mer sexy. Pent er det der også! Der kan jeg faktisk si, no offence til noen, at jeg er helt uenig. Ingenting som gnager så fælt i øregangen min som sunnmørsdialekt. Jeg tror faktisk jeg pådro meg indre blødninger en gang fordi en sunnmøring hilste på meg. Nei, men fra spøk til revolver. Jeg liker virkelig ikke den dialekta. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) FEIL! Hør på dialekten dems sier jeg bare... Finnes ikke noe mer sexy. Pent er det der også! Der kan jeg faktisk si, no offence til noen, at jeg er helt uenig. Ingenting som gnager så fælt i øregangen min som sunnmørsdialekt. Jeg tror faktisk jeg pådro meg indre blødninger en gang fordi en sunnmøring hilste på meg. Nei, men fra spøk til revolver. Jeg liker virkelig ikke den dialekta. O.o Jeg bodde på rom med en fra Volda når jeg fikk på fhs. Å det er en NYDELIG dialekt! Og når Slimda snakker hopper sjela mi av glede! DET ER NYDELIG! Endret 10. mars 2011 av Flabba Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Nei, men fra spøk til revolver. Jeg liker virkelig ikke den dialekta. http://www.youtube.com/watch?v=GEkvJhTdRxY Det er umulig å ikke like den. DET ER NYDELIG! Høres ut som jeg får lage meg en lydbok, hvor jeg forteller om livets mange sider. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) GJØR DET! Du har nydelig dialekt og pen stemme! SÅ KJØR PÅ! Endret 10. mars 2011 av Flabba Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Neh. Tror jeg har nok med å svare i telefonen på jobb. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Neh. Tror jeg har nok med å svare i telefonen på jobb. Nei nei nei! GJØR DET! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 sist jeg ringte banken var det en fra sunnmøre som tok telefon. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg bodde på rom med en fra Volda når jeg fikk på fhs. Å det er en NYDELIG dialekt! Og når Slimda snakker hopper sjela mi av glede! DET ER NYDELIG! Sjela mi ville vel hoppa den óg, men mer typ fra en høyde Det er umulig å ikke like den. Vel, jeg får det da til Also; this post: Bleh. Jeg snakka akkurat med en sunnmøring på telefonen. Det gjorde litt vondt. No offence til noen, men akkurat den dialekten er en av de jeg liker aller minst. I tillegg prøvde dusten å selge meg Krill. Jeg måtte til slutt bare si "unnskyld meg, men NEI. Nei er nei og jeg har nå sagt nei nok til at nei fortsatt er nei". Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 var det du snittleif, som ligna litt på atle antonsen? fordi da er det jo såklart opplagt at jeg forventer at du prater likt også, så om du da skriker "NEI" i telefon så er det hysterisk morsomt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Er veldig lite glad i sundmøre dialekten (no offence Slimda) Men en som er værre er Stavanger Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Nei nei nei! GJØR DET! Muhahaha. Du får overtale med meg boller og brus når du overfaller meg utenfor kontoret. sist jeg ringte banken var det en fra sunnmøre som tok telefon. Sunnmøringen. Den nest mest sannsynlige kulturen til å ta over hele verdenen. Sjela mi ville vel hoppa den óg, men mer typ fra en høyde Snakker vi... trampoline? Vel, jeg får det da til Also; this post: Bleh. Jeg snakka akkurat med en sunnmøring på telefonen. Det gjorde litt vondt. No offence til noen, men akkurat den dialekten er en av de jeg liker aller minst. I tillegg prøvde dusten å selge meg Krill. Jeg måtte til slutt bare si "unnskyld meg, men NEI. Nei er nei og jeg har nå sagt nei nok til at nei fortsatt er nei". Tragisk. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 var det du snittleif, som ligna litt på atle antonsen? fordi da er det jo såklart opplagt at jeg forventer at du prater likt også, så om du da skriker "NEI" i telefon så er det hysterisk morsomt. Ja, det stemmer det Jeg har også hørt at jeg høres litt ut som ham, i alle fall fra "Ting som irriterer"-sketsjene Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg bodde på rom med en fra Volda når jeg fikk på fhs. Å det er en NYDELIG dialekt! Og når Slimda snakker hopper sjela mi av glede! DET ER NYDELIG! Sjela mi ville vel hoppa den óg, men mer typ fra en høyde Pft! Snakk med Slimda... å du vil bli sjarmert i senk av den nydelige dialekten! Jeg elsker dialekter! En dialekt som er jævlig er hedmark. Eller er mer irriterende. Folk som legger på en ekstra L på slutten av alt... DET er styggt! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg bodde på rom med en fra Volda når jeg fikk på fhs. Å det er en NYDELIG dialekt! Og når Slimda snakker hopper sjela mi av glede! DET ER NYDELIG! Sjela mi ville vel hoppa den óg, men mer typ fra en høyde Pft! Snakk med Slimda... å du vil bli sjarmert i senk av den nydelige dialekten! Jeg elsker dialekter! En dialekt som er jævlig er hedmark. Eller er mer irriterende. Folk som legger på en ekstra L på slutten av alt... DET er styggt! Jeg er ikke fra Hedmark, men har tung og feit L når jeg snakker til vanlig. Også har vi jo den andre dialekten min som ingen forstår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg