Slimda Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Dont get it Slimda ... Sjekk venstre arm. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Ser ut som den er brukket/skjeiv? Ser dere seriøst ikke det? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Dont get it Slimda ... Sjekk venstre arm. Jeg ser den er sjev. Men i andre hånda ser det ut som hun holder en pistol. Eller er det bare meg? Endret 10. mars 2011 av Flabba Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Ser ut som den er brukket/skjeiv? Ser dere seriøst ikke det? Hypermobile ledd er en tilstand der flere eller mange ledd kan bøyes/strekkes mer enn det vi forestiller oss er normalt. Det er stor uenighet mellom forskere vedrørende om dette er en tilstand som gir plager eller som over tid disponerer for f.eks. slitasjegikt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Ser ut som den er brukket/skjeiv? Ser dere seriøst ikke det? Når jeg ser på ett kvinnfolk (samma faen hvem) så er det ikke armene jeg ser på først Men når du sier det så ja Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg ser den er sjev. Men i andre hånda ser det ut som hun holder en pistol. Eller er det bare meg? Ja, hun holder en pistol. Dette for å skyte de over 20 på konserten. Hypermobile ledd er en tilstand der flere eller mange ledd kan bøyes/strekkes mer enn det vi forestiller oss er normalt. Det er stor uenighet mellom forskere vedrørende om dette er en tilstand som gir plager eller som over tid disponerer for f.eks. slitasjegikt. kilde Når jeg ser på ett kvinnfolk (samma faen hvem) så er det ikke armene jeg ser på først Men når du sier det så ja Det var så åpenbart at det var det første som fanget oppmerksomheten min. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jæ jæ ... Jeg skal snart valfarte til Trondheim. Hurra for slaps på E6 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Trondheim er kjedelig. For lite Oslo og for mye Trondheim. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Det skrives sunnmøre uten "d". Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg ser den er sjev. Men i andre hånda ser det ut som hun holder en pistol. Eller er det bare meg? Ja, hun holder en pistol. Dette for å skyte de over 20 på konserten. Ja det ante meg. Er sikkert ingen som så at hun hadde pistol heller.. for alle så på den sjeve armen hennes Sundmøre neger HEI ikke mobb sunnmøre! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Ja det ante meg. Er sikkert ingen som så at hun hadde pistol heller.. for alle så på den sjeve armen hennes Jeg tror du har en god teori her. Skal vi ta det til avisene for litt PR? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Ja det ante meg. Er sikkert ingen som så at hun hadde pistol heller.. for alle så på den sjeve armen hennes Jeg tror du har en god teori her. Skal vi ta det til avisene for litt PR? JA! Vi gjør det! Fy faen vi er smarte og følger med altså! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Siden jobben har blokket face, så håper jeg på en morsom dag sammen med dere! 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jæ jæ ... Jeg skal snart valfarte til Trondheim. Hurra for slaps på E6 Indeed, greide og kjøre meg fast i innkjørselen til en venn av meg igår -.- Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 HVa i allverden er det du driver med Sirslask ? Du blir syk av så lite næring ! Hva jeg driver med er ikke godt å si. Men det vet jeg så alt for godt. Mmm, jeg er blitt kaffeavhengi. Koffeinkjøret er ganske skummelt Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 HEI ikke mobb sunnmøre! Det finnes faktisk ingen gode grunner for ikke å mobbe sunnmøre. Also; god morgen, kaféen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Det finnes faktisk ingen gode grunner for ikke å mobbe sunnmøre. Also; god morgen, kaféen Det gjør ingenting. Det er vanlig at overklassen blir mobbet. 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Ja, de også. Men selv de mobber sunnmøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg