Ajaco Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Tror han lander på Torp eller Gardemoen. Er ikke sikker. Either way, takk for svar! Nå blir det billig snus i noen uker. Woopwoop Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Liker at det blir drama i Mov delen rett etter at paradise er slutt 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Kan være anfall (vet ennå ikke hennes ekte navn) Eg veit det Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg er forelsket i Taylor Swift jeg. Hun er en gudinne ! Aaahh 1 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Denne tråden går for fort for meg Men det ble postet musikk fra film/spill tidligere. Jeg skal i alle fall høyne med: http://www.youtube.com/watch?v=a324ykKV-7Y Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg er forelsket i Taylor Swift jeg. Hun er en gudinne ! Aaahh Blondine som lager kjedelig musikk og ser rar ut i ansiktet? Yes, ikke helt min greie. Aldri la laptopen ligge ved siden av senga med forumet oppe, damn Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg er forelsket i Taylor Swift jeg. Hun er en gudinne ! Aaahh Do tell. Konserten ferdig? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg er forelsket i Taylor Swift jeg. Hun er en gudinne ! Aaahh Sjæl. Skal vi leve sammen i et polygami? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg er forelsket i Taylor Swift jeg. Hun er en gudinne ! Aaahh Forventer at jeg får en full rapport etter arbeid imorra. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg har litt vondt i kneet nå. God nok grunn for å ta seg en Fernet Branca på lille-lørdag eller må jeg finne på noe bedre? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 God nok grunn, med mindre du har finere væsker på hyllen. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Aldri la laptopen ligge ved siden av senga med forumet oppe, damn Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 God nok grunn, med mindre du har finere væsker på hyllen. Har alltid en Fernet Branca på lur når jeg har vondt i kroppen eller er syk. Alt kan kureres med Fernet Branca. Aids, kreft, klamydia og svartedauden. Derfor tar jeg med en liten hikkas. Fernet Branca er også prevantiv mot all typer sykdom. Det er sikkert derfor jeg er et übermensch. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hvorfor ikke? Fordi jeg sa jeg skulle legge meg for en time siden Kan Fernet Branca kurere alkoholisme? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Kan Fernet Branca kurere alkoholisme? Slapp av. Selvsagt kan det kurere alkoholisme. Fernet Branca er jo ren medisin på flaske. Det burde vært gitt ut av legen. Jeg drikker uansett kun på dager som slutter på -g. Nei, nå skal jeg kose meg med en Fernet og en episode charterfeber før jeg køyer. Ha en überkönig natt. Endret 9. mars 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Haha, du er kung! Jeg digger Fernet selv. Et klunk med Fernet kurerer alt. True. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Takker for støtten. Jada, Fernet er med på alle utenlandsreiser som medisin. True fact. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 *gjesp* Tror det blir 2 kanner med kaffe i dag gitt. Er ikke laget for dette her lengre. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Satan det blir hardt i morgen du. Stå opp 0700 og jeg er ikke i seng enda. GOD NATT FFS! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg