Constanse Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hvordan var Nice? Var det ikke der du var? Mener å erindre dette. Ja, jeg var i Nice i vinterferien. Hadde bare noen få dager der, men det var fantastisk. Ble bare bedre og bedre vær, var 18 grader og strålende sol når vi dro. Da passer det bra å komme hjem til snø... Min første gang i Frankrike, skammelig nok. Og noen av rikingene (eller, mest de som var try-hard-riking) i Monaco var fantastiske latterlige. En kjøpekone i hver arm. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ok, jeg stemmer iallfall ikke høyre til neste år... Tror jeg fortsetter å stemme på de jeg har stemt på i alle år jeg. Absolutt ingen. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Cola = That's what Charlie Sheen said! Det blir feil. Om han hadde sagt Coke hadde det vært rett. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Det blir feil. Om han hadde sagt Coke hadde det vært rett. Neida, får fortsatt samme betydning. Bare feil språk. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg mente coca-cola Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg tror nok vi skjønte det, alle sammen. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg tror nok vi skjønte det, alle sammen. Ikke jeg. Jeg "satte i gang" snakken om cola her, og jeg mente ikke coca-cola. Jeg har akkurat spist Grandiosa og skal til å snorte litt kokain nå Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Spis en appelsin, mediter og drikk litt grønn te istedet L4r5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 God DAMMIT..jeg trodde jeg var kjempelur og kjempeheldig som fikk laste ned og spille Dragon Age 2 allerede i dag. Men det var visst bare preload likevel. Damn that release date checker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Det er jo ute i USA Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Det skiter jeg i, vi må følge release datoen for Europa. Jeg piratkopierer ikke så gode spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Skal plukke det opp selv snart, men har diverse spill jeg ikke har fullført enda... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Deler du med deg? Ikke gjør det. Du kan bli avhengig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg har alltid mange spill jeg ikke har fullført..det kommer for mye til at jeg greier å holde unna. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ikke gjør det. Du kan bli avhengig. Ingen fare. Jeg har ikke råd til å bli avhengig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Det er derfor herrrrrrroin-avhengige stjeler og tigger vettu, Larsern. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ikke gjør det. Du kan bli avhengig. Ingen fare. Jeg har ikke råd til å bli avhengig. Kan være anfall (vet ennå ikke hennes ekte navn) har råd, hvis du da raner henne mens hun sover/ truer til deg kontantene hennes med pistol/ sexnekt, så er du igang. Før du vet ordet av det havner du på gata. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hun heter sikkert Ida, som alle de andre jentene på forumet gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg