svelemoe Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Han er rundt 10 år eldre enn deg, så er vel du som skal lære når du blir eldre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Kan noen nerder redde meg? Av en eller annen grunn bare lagres torrentfilene når jeg trykker på dem nå. Hvor går jeg for å be firefox om å åpne torrentprogrammet med fila i stedet for bare å lagre torrenten i downloads. Fant ut. Endret 9. mars 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Amen, Mr. A! Jævla L4r5, skal alltid ødelegge postmerging... Endret 9. mars 2011 av svelemoe Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Alle som faktisk har over 80 i IQ og ikke ligger med en thailandsk gutteprostituert hver dag vet jo at Pepsi Max er best. Dessverre er ikke Pepsi Max tilgjengelig i utlandet, og jeg tilbringer mye tid der så jeg må ta til takke med dårlige etterligninger. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Takk for fiksen, men jeg har både Zalo og vann her. Blir stort sett samme greia. Hmm jaja. Du lærer vel når du blir eldre Humm. This: Han er rundt 10 år eldre enn deg, så er vel du som skal lære når du blir eldre. Selv om det "bare" er seks år. @Mr.A; jeg er småspist, og jeg klarer nesten ikke spise en hel grandis engang, og jeg suger på å ta vare på rester Alle som faktisk har over 80 i IQ og ikke ligger med en thailandsk gutteprostituert hver dag vet jo at Pepsi Max er best. Dessverre er ikke Pepsi Max tilgjengelig i utlandet, og jeg tilbringer mye tid der så jeg må ta til takke med dårlige etterligninger. Min IQ er 34 og oppbevarer til enhver tid i alle fall 3 thaulandske gutteprostituerte i skapet på soverommet. Óg jeg er stolt av det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Da kan jo jeg fortelle dere om hvor forbanna deilig "middagen" min var i dag. Ferskt godt brød, pepperkremost, bacon, lunchkaker og mozarella. OMNOMNOM :3 Fiskegrateng med Bacon løk kokte poteter og brokkoli Kan noen nerder redde meg? Av en eller annen grunn bare lagres torrentfilene når jeg trykker på dem nå. Hvor går jeg for å be firefox om å åpne torrentprogrammet med fila i stedet for bare å lagre torrenten i downloads. Fant ut. Properties->Application->Så finner du *.torrent og gjør noe der Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Alle som faktisk har over 80 i IQ og ikke ligger med en thailandsk gutteprostituert hver dag vet jo at Pepsi Max er best. Dessverre er ikke Pepsi Max tilgjengelig i utlandet, og jeg tilbringer mye tid der så jeg må ta til takke med dårlige etterligninger. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ok, i dag satt jeg i telefonmøte med noen brasilianere. Hva gjør du når disse menneskene hverken snakker brukanes engelsk, spansk eller tysk? Det eneste de kunne var portugisisk. Faens imbesiller. Jeg prøvde i et par min før jeg bare la på... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 du må bare skjære gjennom praten deres og rope Uh ENGLISH POR FAVORRRR!! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Hva gjør du når disse menneskene hverken snakker brukanes engelsk, spansk eller tysk? Snakker portugisisk Endret 9. mars 2011 av TMB Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg kan bestille en Caipirinha på portugisisk. Det kunne jeg trengt etter i dag. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Pepsi Max = Velkommen etter Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Cola = Pepsi Max = Coca Cola Zero = Er jeg rar? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Nei. Eller.. Litt. Cola er godt. Subjektivt.. Litt rar vil nok de fleste synes at du er. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Intet mer artig en å høre fulle jenter synge for full hals "like i'm the only girl in the world" Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Cola = That's what Charlie Sheen said! Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Cola = Pepsi Max = Coca Cola Zero = Er jeg rar? JA. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Intet mer artig en å høre fulle jenter synge for full hals "like i'm the only girl in the world" Jeg elsker å være i Asia. Der er det mye karaoke og Asiaterne kan jo ikke synge engelsk for fem øre. Det er et show uten like. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Dette burde bli en helligdag for og markere overgrepet på enkelt individet! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg