Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen nerder redde meg? Av en eller annen grunn bare lagres torrentfilene når jeg trykker på dem nå. Hvor går jeg for å be firefox om å åpne torrentprogrammet med fila i stedet for bare å lagre torrenten i downloads.

Fant ut.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Takk for fiksen, men jeg har både Zalo og vann her. Blir stort sett samme greia.

Hmm jaja. Du lærer vel når du blir eldre :cool:

 

Humm.

 

This:

Han er rundt 10 år eldre enn deg, så er vel du som skal lære når du blir eldre.

Selv om det "bare" er seks år.

 

@Mr.A; jeg er småspist, og jeg klarer nesten ikke spise en hel grandis engang, og jeg suger på å ta vare på rester :p

 

Alle som faktisk har over 80 i IQ og ikke ligger med en thailandsk gutteprostituert hver dag vet jo at Pepsi Max er best.

 

Dessverre er ikke Pepsi Max tilgjengelig i utlandet, og jeg tilbringer mye tid der så jeg må ta til takke med dårlige etterligninger.

Min IQ er 34 og oppbevarer til enhver tid i alle fall 3 thaulandske gutteprostituerte i skapet på soverommet. Óg jeg er stolt av det.
Lenke til kommentar
Da kan jo jeg fortelle dere om hvor forbanna deilig "middagen" min var i dag. Ferskt godt brød, pepperkremost, bacon, lunchkaker og mozarella. OMNOMNOM :3

Fiskegrateng med Bacon løk kokte poteter og brokkoli :love:

 

Kan noen nerder redde meg? Av en eller annen grunn bare lagres torrentfilene når jeg trykker på dem nå. Hvor går jeg for å be firefox om å åpne torrentprogrammet med fila i stedet for bare å lagre torrenten i downloads.

Fant ut.

Properties->Application->Så finner du *.torrent og gjør noe der :p
Lenke til kommentar

Alle som faktisk har over 80 i IQ og ikke ligger med en thailandsk gutteprostituert hver dag vet jo at Pepsi Max er best.

 

Dessverre er ikke Pepsi Max tilgjengelig i utlandet, og jeg tilbringer mye tid der så jeg må ta til takke med dårlige etterligninger.

:w00t::new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...