Mchansern Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 En überkönig Mchansern rapporterer. Har vært på Theaterkafèen i flere timer og lekt viktig i dag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Trodde statusen på Theaterkafeen gikk ned når alle kelnerne saksøkte sjefen sin for dårlig betaling og masse dill dall? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Det vet jeg ingenting om. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jo det var noe for et par år siden i avisene at kelnerne syns de fikk for liten andel av tipsen og sluttet også stengte de en stund og gjenåpnet. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Mener og huske at en av de større It-avisene hadde en artikkel om fakta feil angående Ios/mac, noen som vet hvor den er? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg har nå rydda leilighet, vaska klær, hengt opp klær, tatt oppvask, rydda bort oppvask, vaska kjøkken (inkludert komfyr). Skal Bjørn dra på butikken og kjøpe Grandiosa og Cola? Har jeg fortjent det? Y/N Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Har jeg fortjent det? Y/N NKjøp heller noe sunnere. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Yes Definitivt! Endret 9. mars 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Da jeg har vært bevisstløs store deler av dagen grunnet tilsammen 10 timer søvn på 3 netter, sier jeg god kveld og god natt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg har nå rydda leilighet, vaska klær, hengt opp klær, tatt oppvask, rydda bort oppvask, vaska kjøkken (inkludert komfyr). Skal Bjørn dra på butikken og kjøpe Grandiosa og Cola? Har jeg fortjent det? Y/N Grandis? Nei. Cola? Ja Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Har jeg fortjent det? Y/N NKjøp heller noe sunnere. Blæ! Hate på mennesker som på død og liv skal se det usunne i alt. Jeg har gått ned 17 kilo siden jul uten å nekte meg selv noe godt! Grandis? Nei. Cola? Ja Hvorfor har jeg ikke fortjent Grandis? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg har nå rydda leilighet, vaska klær, hengt opp klær, tatt oppvask, rydda bort oppvask, vaska kjøkken (inkludert komfyr). Skal Bjørn dra på butikken og kjøpe Grandiosa og Cola? Har jeg fortjent det? Y/N Du fortjener alltid det beste! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Skal Bjørn dra på butikken og kjøpe Grandiosa og Cola Pepsi Max? Har jeg fortjent det? Y/N Fiksa den for deg. Ja til begge forresten Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hvorfor har jeg ikke fortjent Grandis? Fordi jeg har ikke noe godt å spise Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Skal Bjørn dra på butikken og kjøpe Grandiosa og Cola Pepsi Max? Har jeg fortjent det? Y/N Fiksa den for deg. Ja til begge forresten Takk for fiksen, men jeg har både Zalo og vann her. Blir stort sett samme greia. @Mchansern; Hvorfor har jeg ikke fortjent Grandis? Fordi jeg har ikke noe godt å spise Komme hit og få mat? Anywho; brb lol butikk 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Da kan jo jeg fortelle dere om hvor forbanna deilig "middagen" min var i dag. Ferskt godt brød, pepperkremost, bacon, lunchkaker og mozarella. OMNOMNOM :3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Takk for fiksen, men jeg har både Zalo og vann her. Blir stort sett samme greia. Hmm jaja. Du lærer vel når du blir eldre Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hvorfor har jeg ikke fortjent Grandis? Fordi Big one er mye bedre. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg