Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dakar! *blåse på og sette på ett pent, rosa prinsesseplaster* Jeg vil også ha. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Flott, bytter vi likt? =D Det er en avtale... Men nå må SasaB stikke. Jeg skal trene i en time nå, så gjøre mer lekser, flørte, se på TVNorges superonsdag og så trene styrke hjemme... For et kjør, og jeg som er syk... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Arinomi, høres ut som en plan. Jeg trenger kos... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Spør nie om du kan får prinsesseplaster. Det hjelper mot alt Pffft. Jeg vil ha spidermanplaster! Dakar Ida :<Jobba for mye? *tilby massasje* Nei, heller det at jeg frivillig ber noen brenne meg i huden. =/ Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Woho! *hoppe rundt med fingern i været* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 :O Burnification-tingy? Jeg har Spiderman-plaster! :O Og Turtles-plaster også!! (Dog, de er eldgamle, fra barndommen min, aldri i verden om jeg bruker de opp) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg hadde drept deg. ^^ Stor i ord, liten på jord Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Arinomi, høres ut som en plan. Jeg trenger kos... Jeg også... *kosepå* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg vil også ha. Hvor vil du ha da, vesle helten? x) Pffft. Jeg vil ha spidermanplaster! Disser du prinsesseplaster? O_O Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg vil også ha. Hvor vil du ha da, vesle helten? x) Panna! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg hadde drept deg. ^^ Stor i ord, liten på jord Greit, jeg hadde bare skada deg. o_O Nøye det da.. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 :OBurnification-tingy? Jeg har Spiderman-plaster! :O Og Turtles-plaster også!! (Dog, de er eldgamle, fra barndommen min, aldri i verden om jeg bruker de opp) Lokker jenter med plaster og kaker ... Jaja, funker vel bedre enn å lokke med en stor sekk. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Panna! *drysse litt magisk glitter i panna til og klæsje på TO prinsesseplaster* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg vil også ha. Hvor vil du ha da, vesle helten? x) Pffft. Jeg vil ha spidermanplaster! Disser du prinsesseplaster? O_O Kan jeg også få prinsesseplaster? *peke på rygg* har utrolig vondt i ryggen i dag... Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kan jeg få plaster på tommelen, jeg har faktisk sakdet meg, imotsettming til alle andre som snylter på plaster her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kan jeg få plaster på tommelen, jeg har faktisk sakdet meg, imotsettming til alle andre som snylter på plaster her. jeg snylter ikke, jeg har faktisk vondt i ryggen... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Greit, jeg hadde bare skada deg. o_ONøye det da.. Nei... det har du ikke samvittighet til. Kjenner deg såpass Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hva har du gjort deg Hellemyr? Endret 9. januar 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 :OBurnification-tingy? Jeg har Spiderman-plaster! :O Og Turtles-plaster også!! (Dog, de er eldgamle, fra barndommen min, aldri i verden om jeg bruker de opp) Lokker jenter med plaster og kaker ... Jaja, funker vel bedre enn å lokke med en stor sekk. Jeg lokker vel ikke, jeg bare tilbyr mine tjenester Viser frem hva jeg har om noen har lyst på. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Disser du prinsesseplaster? O_O < Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg