qlimaxxx Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Digg med nett på skolen, læreren aner ingenting Trodde det var vanlig idag på alle skoler, jeg? tydeligvis ikke Ikke på denne skolen nei, det er jo ungdomsskole. Nazi styre her ja... Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Digg å sovne i timen mens læreren viser en powerpoint og rådgiver er på besøk... Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 @ Machansern: Sånne som er skikkelig stramme? Jepp. Trang som faen. That's how i roll. Prøvde et par cheap monday bukser her om dagen. Fikk den jenterumpa, monsterlol. Dessverre var de hakket for stramme, sleit med å få de av meg. Pølseskinn er best Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 @ Machansern: Sånne som er skikkelig stramme? Jepp. Trang som faen. That's how i roll. Prøvde et par cheap monday bukser her om dagen. Fikk den jenterumpa, monsterlol. Dessverre var de hakket for stramme, sleit med å få de av meg. Pølseskinn er best Nei der tar du feil! Det ser best ut, men joggebukse er best! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Norsk kortskriving tok meg en halv time før jeg var ferdig... Vi har to timer til. Oh joy! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 @ Machansern: Sånne som er skikkelig stramme? Jepp. Trang som faen. That's how i roll. Prøvde et par cheap monday bukser her om dagen. Fikk den jenterumpa, monsterlol. Dessverre var de hakket for stramme, sleit med å få de av meg. Pølseskinn er best Nei der tar du feil! Det ser best ut, men joggebukse er best! Aldri! Synes ikke joggebukse er noe "mer behagelig" enn vanlige jeans. Har ikke brukt det på flere år, tror den eneste jeg har ligger hjemme hos mor og far Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ikke på denne skolen nei, det er jo ungdomsskole. Nazi styre her ja... Ehem.. Nazistyre. Kanskje det er det som trengs for å lære "ungdommen" rettskrivning Nei der tar du feil! Det ser best ut, men joggebukse er best! Jeans eller tur-bukse er tingen. Joggebukse ser teit ut og er ikke digg å gå med, føles bare så feil Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Joggebukse ser dust ut ja, men er så chill og dra på seg ei gammel laffebukse på søndagen når alt bare er grusomt! Nye jeans er grusomt men et parr som er litt brukt er digg Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeans or no dice. Jeg bruker nesten bare jeans jeg, bortsett fra når jeg spiller kamper og slikt ofc. Sist jeg gikk ute blant folk (kjentfolk sådan) med joggebukse, så var det flere som ikke klarte å unngå å stirre på buksene mine fordi det var visst bare for feil Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Joggebukse er som skapt for å sitte å svettnerde hjemme Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Bruker alltid jeans, uavhengig av om jeg er hjemme eller ute. Endret 9. mars 2011 av Sidious Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Man slipper å vaske ut jeans så fort om du hopper inn i en joggis når du kommer hjem Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Vel, jeg er rimelig fornøyd med Wildifre. Den takler så og si alt og den gjør det jeg trenger den til å gjøre. Jeg skulle bare ønske den var hakket kjappere og en større skjerm er ikke å forakte det heller. Derfor jeg vil oppgradere til Desire HD. Men.. men :[ Nå kommer jo alle disse smexy tokjernede Android telefonene :]] DERIBLANT HTC siden du nekter å bøye deg for (kongen av haugen) Samsung galaxy s 2 :]]]] Når det gjelder jeans / joggebukse osv.. Bytter alltid til joggebukse e.l når jeg kommer hjem.. mye diggere : ] Endret 9. mars 2011 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Yeah, joggebukse über alles. Har bare vært sånn etter at jeg flytta hjemmefra vel og merke. Før det, avskydde jeg å bruke joggebukse. Greit nok, jeg bruker det fortsatt ikke i all offentlighet. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Argh, frister så å pakke ned gitaren, bassen og finne fram et gammelt keyboard og komme seg opp til hytta å sitte der for seg selv å tegne og lage musikk til Dovre faller Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Argh, frister så å pakke ned gitaren, bassen og finne fram et gammelt keyboard og komme seg opp til hytta å sitte der for seg selv å tegne og lage musikk til Dovre faller Høres fantastisk ut! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Argh, frister så å pakke ned gitaren, bassen og finne fram et gammelt keyboard og komme seg opp til hytta å sitte der for seg selv å tegne og lage musikk til Dovre faller For meg frister det å ta første fly til Aitutaki og ligge i en hengekøye med radioresepsjonen på øret og en iskald mojito i hånda. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Argh, frister så å pakke ned gitaren, bassen og finne fram et gammelt keyboard og komme seg opp til hytta å sitte der for seg selv å tegne og lage musikk til Dovre faller Jeg ville gjort det , sporenstreks ! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hadde man bare hatt mulighet til å reist opp nå og ikke hatt skole og eksamener like om hjørnet så skulle du ikke sett bort i fra at jeg hadde tatt meg en lengere tur. Kroppen skriker etter fjellufta og fotturer innover viddene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg