KvitKnekt Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Desire HD ja. Er jo over et halvt år gammel! Sikler på LG optimus 3D jeg ^^ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hva har du nå, Mikkel? HTC Wildfire Skal dere komme med luksusproblemer om ditt og datt og nå eller? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Wildrire er treig! vil bytte ut min Desire snart.. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Har Wildfire selv, blir nok ikke ny telefon før til høsten en gang Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Wildrire er treig! vil bytte ut min Desire snart.. Trodde dere skulle komme med luksusproblemer med Desire HD jeg. Som "ÅNAI DEN HAR FOR DÅRLIG SKJERM!" osv. Jeg har ikke irritert meg over skjermen på Wildfire så hvorfor skulle skjermen på Desire HD være verre? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Skal dere komme med luksusproblemer om ditt og datt og nå eller? Hvorfor i all verden skulle man det? Bare lurte på potensialet for å faktisk få solgt det du har nå. Tilstedeværelsen av potensiale er langt mer fremtredende enn hva det burde vært. tl;dr: telefon suger, burde ikke være mulig å selge Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 For hver eneste gang man sier man skal kjøpe noe nytt så vil folk rundt deg ha deg til å bruke 40.000 mer på 200 ekstrafunksjoner du ikke trenger Som regel Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Derfor er det best med en mobil til 300 kroner Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Vel, jeg er rimelig fornøyd med Wildifre. Den takler så og si alt og den gjør det jeg trenger den til å gjøre. Jeg skulle bare ønske den var hakket kjappere og en større skjerm er ikke å forakte det heller. Derfor jeg vil oppgradere til Desire HD. Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Digg med nett på skolen, læreren aner ingenting Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Digg med nett på skolen, læreren aner ingenting Trodde det var vanlig idag på alle skoler, jeg? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Digg med nett på skolen, læreren aner ingenting Trodde det var vanlig idag på alle skoler, jeg? tydeligvis ikke Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Gah blir satt ut hver gang jeg prøver en genser e.l på butikken og ekspeditøren sier det er en jentegenser. Jeg har ca. 4-5 jenteplagg i skapet hjemme. Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Gah blir satt ut hver gang jeg prøver en genser e.l på butikken og ekspeditøren sier det er en jentegenser. Jeg har ca. 4-5 jenteplagg i skapet hjemme. 4-5 jente plagg?! Håper det ikke er korsetter xD Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Er vel en bukse og et par gensere. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Wildrire er treig! vil bytte ut min Desire snart.. Trodde dere skulle komme med luksusproblemer med Desire HD jeg. Som "ÅNAI DEN HAR FOR DÅRLIG SKJERM!" osv. Jeg har ikke irritert meg over skjermen på Wildfire så hvorfor skulle skjermen på Desire HD være verre? Neida vi er teknofile vettu Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 @ Machansern: Sånne som er skikkelig stramme? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 @ Machansern: Sånne som er skikkelig stramme? Jepp. Trang som faen. That's how i roll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg