multisync Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Barskt. Rart, ser ut til at et av flyselskapene flyr Fairchild Metroliner (som er 19-seter) dit. Eneste irriterende er at det er like dyrt med dette lille flyet ut i ingenmannsland som det koster å komme seg til Toronto fra Oslo Endret 8. mars 2011 av multisync Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg legger meg straksolini. Ha en überkönig aften. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg legger meg straksolini. Ha en überkönig aften. Din ass, jeg har begynt å si überkönig i dagligtale. Haha. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) På vegne av Mchansern dedikerer jeg dette bildet til deg: Advarsel: Skummel mann med onde hensikter og mange tusen liv på samvittigheten i spoileren. Endret 8. mars 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Lars, da: Bilder som ikke strider mot retningslinjene, men som antas å være støtende for enkelte grupper, skal plasseres i skjul-tags med beskrivelse av innhold. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Lars, da: Bilder som ikke strider mot retningslinjene, men som antas å være støtende for enkelte grupper, skal plasseres i skjul-tags med beskrivelse av innhold. Beklager. Gikk lit fort. Tenkte ikke over hva jeg utsatte uskyldige sinn for Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Ny og dødelig seriøs poll i Den Brystfagre Tråden for de av dere som liker pupper. (Altså ikke deg, Runar.) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Beklager. Gikk lit fort. Tenkte ikke over hva jeg utsatte uskyldige sinn for Det går bra for denne gang, men ikke la det gjenta seg. Ny og dødelig seriøs poll i Den Brystfagre Tråden for de av dere som liker pupper. (Altså ikke deg, Runar.) Hvorfor blir jeg alltid utestengt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hvorfor blir jeg alltid utestengt? Hvorfor er himmelen blå? Vannet vått? Hvorfor kan ikke kvinner kjøre bil? Jeg kan svare det samme på alle disse spørsmålene: Det bare er sånn. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hvorfor er himmelen blå? Vannet vått? Hvorfor kan ikke kvinner kjøre bil? Himmelen kan farges, vannet kan tørkes og kvinner kan settes til å gjøre andre ting, som å rydde og å lage mat. Betyr det at jeg kan gjøre noe for å få bli med i gjengen? :) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Betyr det at jeg kan gjøre noe for å få bli med i gjengen? :) Ja. Du kan bli med i gjengen etter at du har overtalt dama mi til å la meg ha et harem av smukke ungpiker å boltre meg med. Samt skaffet meg et harem av smukke ungpiker å boltre meg med. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Kan man søke jobb en plass før man flytter eller må man møte opp? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Ja. Du kan bli med i gjengen etter at du har overtalt dama mi til å la meg ha et harem av smukke ungpiker å boltre meg med. Samt skaffet meg et harem av smukke ungpiker å boltre meg med. Consider it done, Sir! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Når kan jeg forvente meg haremet levert? Kan man søke jobb en plass før man flytter eller må man møte opp? Det spørs på stedet man søker jobb, men de fleste vil ha et personlig intervju først. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Veddar på at eg kan gjere ordet "fantestav" mykje meir populært enn "überkonig". Sehr gut er mykje tøffare om ein først skal bruke tysk Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg er syyyyk Holder på å brenne opp Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Det er du F... ikke Hanemann Haha, nei hva driver dere med da ? Jeg har nettopp traktet kaffe og greier her nå, blir herlig med en slurk Har Mills blitt totalt tatt over av rema 1000 ? Endret 9. mars 2011 av Lumpness Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg