Diskutant Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Or what, Ajaco? Huh? Or WHAT? BRING IT BABY! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Kan noen fortelle meg hvorfor det er så mange tåpelige avstemninger knyttet til denne tråden? 1 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Nå har jeg blitt så tynn i håret at jeg ikke tør å gå til frisøren lenger. Har fått hockeysveis p.g.a denne frykten, for det vokser fremdeles lenger bak og på sidene.... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Tenker det blir "House" og popcorn om få strakser. Bi-winning! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 En i klassen som sier at Mac kommer til å ta over alle hjem i fløpet av ti år :!: Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 En i klassen som sier at Mac kommer til å ta over alle hjem i fløpet av ti år :!: Vedkommende har, desverre, et poeng. Kommer til å øke kraftig de neste årene, tipper jeg. Kommer ikke til å overta alle hjem og danke pcer totalt ut, men det kommer til å være maaange flere med mac enn det er nå. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) http://open.spotify.com/track/77dGk395VSTDGFWOyQdBSY Den skal jeg og en kammerat synge for over 150 elever i morgen. Men vi vet ikke om vi skal ha orginalsangen i bakgrunnen eller synge uten Endret 8. mars 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 I was like Baby Baby Baby oooooh like baby baby baby ooooooh like baby baby baby Rapportert. I JUST NEED SOMEBODY TO LOOOOOOOVE, TO LOVE, TO LOVE. The Bieb is running the world. LOVE ME LOOVE MEE SAAAAY THAT YOU LOOOVE ME! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 MEN INNERST I MIN SJEL FINS DET EN SOM ALDrI VIKER!!! DET ER MIN FRELSER, DET ER FIn T Å KJENNE HAAN!!11 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Just a city boy, born and raised in south Detroit. 4 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Just a city boy, born and raised in south Detroit. :love: :love: Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Just a city boy, born and raised in south Detroit. :love: :love: Jeg visste at noen kom til å ta den. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Å vinne 400kr i poker er ikke feil Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Å vinne 400kr i poker er ikke feil For at noen skal vinne, må noen tape. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hvordan går så livet i Kafèen. Noe nytt å melde om? I dag til lunsj så spiste jeg "hot" pakistansk gryterett laget av en vaskeekte pakistaner. Det var så hot at tårene begynte å renne. Akk, som jeg elsker det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hvordan går så livet i Kafèen. Noe nytt å melde om? Meg har fått meg dobbelt vaffeljern. It is zeh epix. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Å vinne 400kr i poker er ikke feil For at noen skal vinne, må noen tape. Joda, men det får kameratene tåle. De ble da med frivillig, og vi er ikke blakke, så en hundrelapp klarer vi alle å avse Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hvordan går så livet i Kafèen. Noe nytt å melde om? Meg har fått meg dobbelt vaffeljern. It is zeh epix. Jeg eier ikke vaffeljern engang. Ikke engang toastjern. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg har sittet i møter i 3,5 time i dag. Meh. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Ser ut til at jeg kanskje kommer til å fly max. 15-mannsfly i Canada til sommeren Det er visst største flyene flyplassen tar imot Noe for deg Mchansern? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg