handerrre Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Ikke nå lenger. Jeg fjernet den tomme linja så den er korrekt lengde. Danske Schön! (hadde tenkt å forandre den snart, så det er sagt) Hva er forresten dymaniske skin? Endret 8. mars 2011 av handerrre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Hva er forresten dymaniske skin? De tilpasser seg bredden på skjermen din. Du kan velge skin (tema) i en rullegardinmeny nederst på siden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Jeg kjenner ingen som er utsatt for voldtekt. Men ei sjuk tremenning av meg prøvde å late som hun hadde blitt voldtatt for å få oppmerksomhet. Hun pekte ut en venn av henne som voldtektsmann, og gikk til politiet og avisen. Det ble etterforsket og alle parter ble nøye gransket, og hun måtte til slutt innrømme at det var en falsk historie for å få oppmerksomhet av foreldrene. Ingen av historiene hennes matchet virkeligheten. Sick world out there. Best å sitte inne med PC'n. Endret 8. mars 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Utrolig hva folk gjør for litt oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Hadde en på ung. skolen som latet som hun var gravid i mange måneder for attention. Folk begynte å ane ugler i mosen når magen ikke vokste. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Hva heter fyren på avataren din? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 I was like Baby Baby Baby oooooh like baby baby baby ooooooh like baby baby baby Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 I just need somebody to love! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 I was like Baby Baby Baby oooooh like baby baby baby ooooooh like baby baby baby Uenig. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 I was like Baby Baby Baby oooooh like baby baby baby ooooooh like baby baby baby Rapportert. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 I was like Baby Baby Baby oooooh like baby baby baby ooooooh like baby baby baby Rapportert. I JUST NEED SOMEBODY TO LOOOOOOOVE, TO LOVE, TO LOVE. The Bieb is running the world. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Jammen. Nei, ikke noe jammen! Det er bare feil. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 I alle dager. Jeg er på forsiden av Akam. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg håper du ligger på et bjørneskinn i bare nettoen foran en peis. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg håper du ligger på et bjørneskinn i bare nettoen foran en peis. Dessverre. Jeg prøver å drikke sola. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Jeg håper du ligger på et bjørneskinn i bare nettoen foran en peis. Dessverre. Jeg prøver å drikke sola. Hvor? Jeg finner deg ikke! Der ja... Endret 8. mars 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 The Bieb is running the world. Jeg har i alt for lang tid stilt meg selv dette spørsmålet; "hvorfor?, hvordan?" Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) The Bieb is running ruining the world. Endret 8. mars 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 LEAVE BIEBER ALONE! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg