Mchansern Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Unyttig? Nei, bruker det daglig. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg har ikke vært flink i geografi siden jeg sluttet med det i 9. klasse..i 1993. Kan bli sittende fast på "hvilket fylke er dette? (pil på kart)" quiz spørsmål. Du er ikke alene. Fylker og byer er noe jeg rett og slett ikke har prioritert å lære. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Seriøst? Jeg jobber i en reiselivsbedrift med mange nerder, og her kan alle ramse opp de 8 største byene i Russland og de 3 største i Nigeria uten problemer. Seriøst? Jeg er doktorgradskandidat ved IME, og her forstår alle Borsuk–Ulam-teoremet. 3 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hva er en nettverksbro? Er det bra? Det er for å overføre f.eks nett fra kabel og ut trådløs, eller omvendt. Så hvordan funker det på vanlig trådløst? Sitter på bærbar med bare nettverksbro, og nettet fungerer fint. Det har ingenting for seg. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Unyttig? Nei, bruker det daglig. Var ment til han som kalte det unyttig, og jeg reagerte på det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Er det bedre enn uten? Jeg fiklet litt med nettverket og tok vekk noe og la til nettverksbro isteden. Da har du gjort sånn at om man kobler seg opp til (med en annen maskin) den ene av de nettverksenhetene du laget en bro mellom så vil man få tilgang på nettet den andre er koblet til.Så hvis du surfer på det trådløse nettet og har satt bro mellom det trådløse kortet og det kablede nettet så vil en annen maskin kunne koble seg til det trådløse nettet ved å sette en nettverkskabel i maskina di. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Okidoki. Hva bruker man vanligvis? Har surret spaghettien godt rundt pinnen. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Forresten, L4r5. Hvordan går det som moderator? Liker du det ekstra ansvaret? Send PM hvis du må. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Faen. Jeg kommer ikke på en dritt å ønske meg til bursdagen som ikke koster en arm og en fot. Forresten, L4r5. Hvordan går det som moderator? Liker du det ekstra ansvaret? Send PM hvis du må. Går greit. Sløva en liten periode nå i februar, men nå er jeg i siget igjen. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Går greit. Sløva en liten periode nå i februar, men nå er jeg i siget igjen. Hvis du vil, så kan jeg godt ta over for deg en ukes tid. Har noen på listen Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Går greit. Sløva en liten periode nå i februar, men nå er jeg i siget igjen. Hvis du vil, så kan jeg godt ta over for deg en ukes tid. Har noen på listen Er jeg en av de? :3 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hvilke land er narkotika legalisert, og hva tilsier forskning? Har dere noe argumenter for/mot legalisering? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Er jeg en av de? :3 Nei, ikke enda hvertfall Endret 8. mars 2011 av handerrre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hvis du vil, så kan jeg godt ta over for deg en ukes tid. Har noen på listen Jeg er i siget igjen nå som sagt. Men å moderere personer man har noe i mot bør man være forsiktig med. Alle skal behandles likt vet du. Hvilke land er narkotika legalisert, og hva tilsier forskning? Har dere noe argumenter for/mot legalisering? Ta det i en annen del av forumet. Er et par tråder om legalisering og helsemessige årsaker på samfunnsdelen. Ellers kan du jo lage en tråd under skole og leksehjelp. 1 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hvis du vil, så kan jeg godt ta over for deg en ukes tid. Har noen på listen Jeg er i siget igjen nå som sagt. Men å moderere personer man har noe i mot bør man være forsiktig med. Alle skal behandles likt vet du. Jeg tulte jo bare da Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hvilke land er narkotika legalisert, og hva tilsier forskning? Har dere noe argumenter for/mot legalisering? Om jeg ikke tar helt feil er det meste legalisert i Portugal Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Handerre: Signaturen din er for lang. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Handerre: Signaturen din er for lang. Ikke nå lenger. Jeg fjernet den tomme linja så den er korrekt lengde. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Å? Er bare 4 linjer hos meg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Å? Er bare 4 linjer hos meg? I dynamiske skin så var den uansett bare fire linjer. Men i diskusjon.no-skinet (som vi går ut fra) så gikk "Seinfeld" ned på en egen linje. Sammen med den tomme linjen ble det da en linje for mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg