Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bedre enn uten? Jeg fiklet litt med nettverket og tok vekk noe og la til nettverksbro isteden.

 

Føler meg som en tolvåring nå på måten jeg skriver på.

 

Hvis det hjelper, så fikk jeg det inntrykket, ja. :D

Men fra spøk til revolver så bør du ikke spørre meg. Kan hundre ganger mer om hardware, enn om nettverk. DC++ Og Port Forwarding er så avansert jeg kommer til nettverk.

Lenke til kommentar

Testet litt geografi/samfunns kunnskaper på jobben i dag, JEG ER SJOKKERT!

 

Geografi er jeg best på. Har tilgode å møte en som kan slå meg i hovedstader eller land.

 

Han ene viste ikke hva kongen vår heter en gang! Og de fleste burde vite hvor Stavanger, Ålesund, Fredrikstad og Drammen er!

Lenke til kommentar

Testet litt geografi/samfunns kunnskaper på jobben i dag, JEG ER SJOKKERT!

 

Geografi er jeg best på. Har tilgode å møte en som kan slå meg i hovedstader eller land.

 

Han ene viste ikke hva kongen vår heter en gang! Og de fleste burde vite hvor Stavanger, Ålesund, Fredrikstad og Drammen er!

 

Seriøst? Jeg jobber i en reiselivsbedrift med mange nerder, og her kan alle ramse opp de 8 største byene i Russland og de 3 største i Nigeria uten problemer.

Lenke til kommentar

Testet litt geografi/samfunns kunnskaper på jobben i dag, JEG ER SJOKKERT!

 

Geografi er jeg best på. Har tilgode å møte en som kan slå meg i hovedstader eller land.

 

En jeg gikk i klasse med (og kjenner broren hans godt) kan alle land i verden + hovedstadene utenat. I tillegg husker han mye hvilke land som var før de ble delt eller satt sammen eller endret navn :p

Syke greier, jeg klarer ikke å huske alle fylkene i Norge en gang, det er klin umulig for meg å pugge unyttig fakta desverre :(

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...