Catkin Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Også slike folk.. meget hyggelig å ta i mot penger fra dem. Urk. Redd for å bli smittet av en dødelig sykdom. Haha, ja. Jeg pleier jo sjeldent å tenke sånn om folk, men akkurat i den situasjonen gjorde jeg det. Heldigvis brukte hun kort. Noen ganger når folk handler noe som kan være "flaut" tenker jeg "tenk om de tenker at jeg tenker", haha. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Haha. Hvor jobber du? Dagligvarebutikk? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hadde hu bart og eller Ida ? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Haha. Hvor jobber du? Dagligvarebutikk? Det stemmer, ja. ^^ Mikkel: Nei, men hun hadde lanugohår på kinnene. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Ah, husker tilbake til mine år på butikk. Aldri mer, sier jeg bare. Endret 8. mars 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Jeg synes det var morsomt å jobbe i butikke. Var utrolig mye sære folk.. Å det var bare morsomt Fikk noen morsome opplevelser Endret 8. mars 2011 av Flabba Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Joda. Men etter 3-4 år fikk jeg nok hvertfal. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg hater kjemi. Eller, det vil si, jeg hater kjemiklassen min. Er noen som sitter og prater hele timen uten at læreren bryr seg. Så på slutten av timen spør disse personene "hvorfor er det sånn?", "kan du forklare det?" og liknende spørsmål. Han har akkurat stått og forklart det i en halvtime, grundig, mens de satt og snakka. Ffs. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg var på jobb i går, right. Satt der og ventet på at det skulle komme noen kunder da jeg plutselig oppdager en helt forferdelig lukt. Snur meg og ser en jente som var på vei mot kassen. Høyden hennes var vel rundt gjennomsnitt. Vekten derimot. Valkene tøt ut alle tenkelige steder. Det er jo greit nok, det. Men jeg tviler på at hun hadde rørt hverken såpe eller vann siden november 2002. Håret hennes var så fett at jeg kunne se på lang avstand. Altså, jeg pleier sjeldent å kaste mer enn et blikk på folk uansett om de er tykke eller tynne, men det der tok virkelig kaka. Det går an å vaske seg likevel. Hun måtte selvfølgelig gi signaturen sin på en kvittering, da. Holdt på å brekke meg der jeg satt. Hun så ikke ut (som sagt, fett hår og skitne klær) og hun luktet helt forjævlig. Haha. Høres ut som ei som kom innom noen ganger da jeg jobbet i Theresesgt. Hun stjal riktignok noen ganger, så vi kastet henne ut hver gang. Lukta hennes gjorde det ganske enkelt å oppdage at hun kom. Vi luktet henne jo på 100 meters avstand innimellom. 1 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Joda. Men etter 3-4 år fikk jeg nok hvertfal. ja holdt med 2år for min del. Men var utrolig morsomt så lenge det varte Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Usj, så drygt det blir etter hvert å sitte og skrive semesteroppgave i norrønt... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hva er straffen for bruk, innførsel og salg av narkotika? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hva er straffen for bruk, innførsel og salg av narkotika? Alt fra kun bot til 21 års fengsel. Det er så mange variabler. Mengde, formildende omstendigheter, tidligere rulleblad for å nevne noen. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hvilken paragraf/lov står det i? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Altfor mild. For innførsel og salg i større mengder er jeg enig. Når det gjelder bruk er jeg uenig. Det bør behandles som et helsespørsmål. Ikke som et juridisk. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Her er et par lenker jeg tror kan være aktuelle ihvertfall http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-018.html $162 http://www.lovdata.no/for/sf/ho/to-19780630-0008-0.html Endret 8. mars 2011 av Cinque Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Takk! Da fikk jeg litt mer informasjon å jobbe med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg