Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Også slike folk.. meget hyggelig å ta i mot penger fra dem. Urk. Redd for å bli smittet av en dødelig sykdom.

Haha, ja. Jeg pleier jo sjeldent å tenke sånn om folk, men akkurat i den situasjonen gjorde jeg det. Heldigvis brukte hun kort.

 

Noen ganger når folk handler noe som kan være "flaut" tenker jeg "tenk om de tenker at jeg tenker", haha.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hater kjemi. Eller, det vil si, jeg hater kjemiklassen min. Er noen som sitter og prater hele timen uten at læreren bryr seg. Så på slutten av timen spør disse personene "hvorfor er det sånn?", "kan du forklare det?" og liknende spørsmål. Han har akkurat stått og forklart det i en halvtime, grundig, mens de satt og snakka. Ffs.

Lenke til kommentar

Jeg var på jobb i går, right. Satt der og ventet på at det skulle komme noen kunder da jeg plutselig oppdager en helt forferdelig lukt. Snur meg og ser en jente som var på vei mot kassen. Høyden hennes var vel rundt gjennomsnitt. Vekten derimot. Valkene tøt ut alle tenkelige steder. Det er jo greit nok, det. Men jeg tviler på at hun hadde rørt hverken såpe eller vann siden november 2002. Håret hennes var så fett at jeg kunne se på lang avstand. Altså, jeg pleier sjeldent å kaste mer enn et blikk på folk uansett om de er tykke eller tynne, men det der tok virkelig kaka. Det går an å vaske seg likevel. Hun måtte selvfølgelig gi signaturen sin på en kvittering, da. Holdt på å brekke meg der jeg satt. Hun så ikke ut (som sagt, fett hår og skitne klær) og hun luktet helt forjævlig.

Haha. Høres ut som ei som kom innom noen ganger da jeg jobbet i Theresesgt. Hun stjal riktignok noen ganger, så vi kastet henne ut hver gang. Lukta hennes gjorde det ganske enkelt å oppdage at hun kom. Vi luktet henne jo på 100 meters avstand innimellom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...