Sidious Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Huff, det hørtes ikke bra ut. Finnes det ikke noe som motvirker abstinenssymptomene, Vowels? Prøvd deg på røykeslutt tidligere? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg slutter til sommeren, tenker jeg. Det som er planen iallefall. Om jeg slutter mens jeg enda går på skole kommer jeg bare til å "relapse" hver dag, og bomme snus av kompiser allikevel. Kudos til de som får til, da! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) ja, går bevisst inn for å slutte. Å si at man skal "vente til sommeren" funker dårlig, prøvd det altfor mange ganger. Finner alltid på en unnskylding da også. Blir liksom så digg å ta en snus/røyk når man griller, er på stranda etc etc. Sidious: Mener å ha lest om noen piller som skal hjelpe mot nikotinsug, men gidder ikke prøve noe sånt. Om jeg ikke tar helt feil er nikotinen ute av kroppen etter tre dager, så er det bare viljestyrke igjen e:Problemet er når man drikker, er alltid da jeg sprekker. Blir som en heroinist på jakt etter en snus, ofte jeg løper ned til butikken etter jeg har drukket en halv pils Endret 8. mars 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Drar hjem til sommerferien, der er det null stress å slutte. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 ja, går bevisst inn for å slutte. Å si at man skal "vente til sommeren" funker dårlig, prøvd det altfor mange ganger. Finner alltid på en unnskylding da også. Blir liksom så digg å ta en snus/røyk når man griller, er på stranda etc etc. Sidious: Mener å ha lest om noen piller som skal hjelpe mot nikotinsug, men gidder ikke prøve noe sånt. Om jeg ikke tar helt feil er nikotinen ute av kroppen etter tre dager, så er det bare viljestyrke igjen e:Problemet er når man drikker, er alltid da jeg sprekker. Blir som en heroinist på jakt etter en snus, ofte jeg løper ned til butikken etter jeg har drukket en halv pils Hva med å kutte ut alkohol en periode ? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Kanskje jeg står over denne helgen, mer enn det blir bare kjedelig. Whatevs. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hva faen. Posten har sendt pakken min på 19 kilo hjem til meg med postbil. De kan vel ikke sette den fra seg med postboksa mi vel? Hva skjer? Må jeg dra hjem? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Om det ikke er noen hjemme, så tar de den med seg til nærmeste postkontor. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Bra, for jeg hadde planlagt å stoppe innom postkontoret for å plukke opp resten av datadelene som ligger der og godgjør seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Herregud så forstyrrende det er å ligge og høre på vind og regn og drittvær. Er umulig for meg å sovne da av en eller annen grunn. Andre koser seg når de ligger under dyna og hører på det. I tillegg så klarte ikke Lars å ligge stille i mer enn max 2 min. om gangen i natt, så ble og drept av armer og bein mens han sov urolig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jasså, du bor på det glade vestland, og du liker ikke lyden av regnvær og vind? Må innrømme at jeg savner lyden av drittvær her på østlandet. Av og til slår jeg til med en www.rainymood.com seanse. 2 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Når skal de fikse den F*#¤¤# søkefunksjonen, jeg får bare opp at det ikke er noen resultater uansett hva jeg søker på Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Dårlig aktivitet her i dag da. Nesten så jeg blir nødt til å jobbe jo. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Meh. Hva skal man ta seg til? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Når skal de fikse den F*#¤¤# søkefunksjonen, jeg får bare opp at det ikke er noen resultater uansett hva jeg søker på Bruk google da vel , og legg til diskusjon.no etter det du søker etter. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg var på jobb i går, right. Satt der og ventet på at det skulle komme noen kunder da jeg plutselig oppdager en helt forferdelig lukt. Snur meg og ser en jente som var på vei mot kassen. Høyden hennes var vel rundt gjennomsnitt. Vekten derimot. Valkene tøt ut alle tenkelige steder. Det er jo greit nok, det. Men jeg tviler på at hun hadde rørt hverken såpe eller vann siden november 2002. Håret hennes var så fett at jeg kunne se på lang avstand. Altså, jeg pleier sjeldent å kaste mer enn et blikk på folk uansett om de er tykke eller tynne, men det der tok virkelig kaka. Det går an å vaske seg likevel. Hun måtte selvfølgelig gi signaturen sin på en kvittering, da. Holdt på å brekke meg der jeg satt. Hun så ikke ut (som sagt, fett hår og skitne klær) og hun luktet helt forjævlig. Jada, hun hadde nok problemer og alt det der... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Også slike folk.. meget hyggelig å ta i mot penger fra dem. Urk. Redd for å bli smittet av en dødelig sykdom. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hva tror dere da ? at slike mennesker ikke handler på butikker ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg