Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Å stønne i røret kan du gjøre på privatnummeret mitt Endret 8. mars 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Noen folk er bare gale. At man faktisk kan gjøre noe sånt, og LE av det. Det sykt. Og at han som ble sifta ler, er helt sjukt. http://www.youtube.com/watch?v=18vcOUNTLmA Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Øh. Ja. Det var jo godt gjennomtenkt. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Stifting i hodet er ikke helt bra, men har kjørt endel stifter inni låret mitt som 16 åring. Sikkert ikke påvirket av den første bølgen CKY og Jackass filmer nei On the other side, FUCK ! Jeg begynner å bli skikkelig gammel Egil : Nei kommer ikke til å skje at jeg ringer deg på privaten og stønner, det blir for.. feil. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Gah, så trett. :| Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Noen ganger klarer jeg ikke la være å tenke på ting, eller personer. Hender jeg bare blir veldig positivt overrasket av noe, eller noen. My 2 cents atm. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 God morgen, kaféen! Jeg har sovet 6 timer i natt og er opplagt (det skal sies at jeg ikke har våkna opplagt på i hvert fall 5 år) Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Morn forumkafe For en gangs skyld klarer jeg å stå opp i et normalt tidspunkt, og samtidig være uthvilt og ta meg bryet med å spise frokost og greier. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 God morgen, kaféen! Jeg har sovet 6 timer i natt og er opplagt (det skal sies at jeg ikke har våkna opplagt på i hvert fall 5 år) Så bra! Deilig følelse, ikke sant? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Utrolig overraskende, og flott følelse all rolled into one Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 seriøst har du ikke vært opplagt på 5 år? våkner som regel alltid opp og er opplagt, så sant jeg ikke har vært oppe til 4 dagen i forveien ellerno da. da går det litt treigt om morran Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Bra dere er opplagt i det minste, jeg sitter og gjemmer meg på skolebiblioteket atm. Skulle ha fremføring i dag (som jeg ikke kan ta igjen), men jeg tør bare ikke. Fremføringen skulle være basert på en oppgave som gikk heller dårlig, men likevel, dette føles bare feigt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Gjør iallefall en innsats. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 seriøst har du ikke vært opplagt på 5 år? våkner som regel alltid opp og er opplagt, så sant jeg ikke har vært oppe til 4 dagen i forveien ellerno da. da går det litt treigt om morran Minst 5 år. Det er nok sannsynligvis lenger. Joda, jeg har vært opplagt, men har ikke våkna opplagt Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Er noen som har det Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Morgen, gutter (og jenter). \o_ Hvordan ser tirsdagen deres ut? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Trøtt. Har ikke sovet i natt. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Nesten ikke jeg heller, tredje dagen uten nikotin nå. Ligget å kaldsvettet i hele natt Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Går du bevisst inn for å slutte? Hvis nei; hvor bor du? Jeg vet hvor jævli det er, og jeg gir deg gjerne snus om du ikke bor for langt unna. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2011 Nesten ikke jeg heller, tredje dagen uten nikotin nå. Ligget å kaldsvettet i hele natt Nice! Selv satser jeg på å slutte til sommerferien. Umulig å slutte når man har skole. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg