Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sveits er et av landene vi har tenkt oss innom ;) har ikke lagt opp noe konkret enda, da vi tenker å ta en del spontant, men vi tenkte muligens å starte med å fly til London, og så tok videre derifra med tog til Paris, og så via italia-sveits-tyskland-danmark på vei oppover ;)

Har lyst å få til en tur innom Antibes, da tanta og onkelen min bor der.

Lenke til kommentar

Grei rute, spontant er sikkert greit.

 

Hvor i Italia har dere planer om å dra? Og Tyskland?

 

 

London...tja, en av de storbyene som ikke helt fenger meg. Men jeg ser jo helt klart hvorfor folk liker den.

 

Antibes og syd-kysten av Frankrike er svært flott og dyrt. Husk at Frankrike og Sveits er dyre land. Italia er nokså dyrt.

Lenke til kommentar

Så slettes ikke dumt ut ;) Men vi er vel egentlig ganske enige om at vi ikke skal innom så altfor mye større byer. Har mer lyst å oppleve litt andre deler av landene og sånt :)

Også har vi ikke lyst å legge opp til så altfor mye. Har mer lyst til å ha mulighet til å bare bli 3-4 dager på en plass om vi liker oss der i stedet for å stresse videre for å se neste plass ;)

 

Tror og det blir til at jeg drar med meg typen på no lignende tur en annen gang og. Blir liksom litt forskjellige prioriteringer av turmål når man drar med typen vs. ei venninne :) Ellers så har vel egentlig jeg og typen litt for mange plasser vi har lyst å besøke. Svært mange plasser i Asia blandt annet som står på ønskelista :p

Endret av Cinque
Lenke til kommentar

Damn, hadde tenkt å ta en måned med InterRail til sommeren selv. Dessverre kunne ikke min medfølger være med, og resten av mine venner er nok ikke interessert i å bruke sommeren på å kjøre tog.. Derfor ser det ut til at det ikke blir denne sommeren. jeje, da må noe annet finnes på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Tror og det blir til at jeg drar med meg typen på no lignende tur en annen gang og. Blir liksom litt forskjellige prioriteringer av turmål når man drar med typen vs. ei venninne :) Ellers så har vel egentlig jeg og typen litt for mange plasser vi har lyst å besøke. Svært mange plasser i Asia blandt annet som står på ønskelista :p

 

Skal love deg at det ikke blir noe som helst behov for å måtte "dra" meg med. Men når vi skal reise sammen så blir det østover i retning Asia.

 

------

For the record så reiser jeg til Island om halvannen uke med søster og kamerasekken. Gleder meg utrolig og har allerede sånn smått begynt å se på turer til sommeren. Godt mulig at jeg bare pakker sekken og hopper på en restplass når jeg kommer på flyplassen eller noe sånt. :D

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Da er det bare å opprette en. Virker på meg som om folk er mer opptatt av å syte over DA2 av ymse grunner. "Det er ikke Baldurs Gate 2" skriker de. Vist faen er det ikke det. BG2 er jo allerede blitt utgitt og det er på tide å se mot nye høydare.

Selv synes jeg ikke at demoen bød på så alt for mye, men det er jo slik teasere skal være. Friste en til å kjøpe fullversjonen og det kommer jeg til å gjøre. Som fan av Mass Effect så likte jeg i alle fall storytellingen veldig godt. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jobber på en telefonsentral. Utrolig rolig på nattestid på hverdag. Har hatt 5 samtaler siden klokka 00.00 så mye av tia går med på diverse tidtrøyte. Høre musikk, lese litt matematikk, surfe, tv og musikk. Utrolig greit med slike vakter selv om det kan bli kjedelig til tider. Men etter travle helgevakter så synes jeg at det er vel unnet meg. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...