Vowels Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Fytti satan som den nye Burzum skiva svinger! Aaaaahaaahaha, Jeg Faller, Mmmmmhmmmhmhm, Jeg Faller Jeg som trodde du var min sjelevenn i å høre på listepop og dance her inne. Hva har skjedd?!? Ingenting har skjedd, jeg har bare bred musikksmak. Liker noe innen alle sjangere Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Det må da være utrolige utgifter å drasse rundt på så mange dekk De er rik. Hva mer kan man si. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Rike barn leker best Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Folkens, jeg trenger en lommelerke. Er det noen som har forslag. Den må være enkel og relativt liten. Ikke noe harry ornamentgreier. Den må være lett, i og med at jeg skal drasse den med meg rundt omkring. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Trenger en GOD vaffelrøre oppskrift! Noen som veit om en? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Folkens, jeg trenger en lommelerke. Er det noen som har forslag. Den må være enkel og relativt liten. Ikke noe harry ornamentgreier. Den må være lett, i og med at jeg skal drasse den med meg rundt omkring. Clas ohlson! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Trenger en GOD vaffelrøre oppskrift! Noen som veit om en? Begynn med et par tre egg. Tilsett litt sukker. Ikke for mye. En dæsj holder. Så tilsetter du litt mel og en halv teskje kardemmomme. Kan bruke litt vaniljesukker også om det er din greie. Jeg har alltid litt vaniljesukker oppi. Igjen; ikke bruk for mye. Rør sammen med melk, surmelk eller rømme (ditt valg, bruk gjerne alt sammen om du vil) til ønsket konsitens er oppnådd. Noen bruker også litt bakepulver oppi. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Folkens, jeg trenger en lommelerke. Er det noen som har forslag. Den må være enkel og relativt liten. Ikke noe harry ornamentgreier. Den må være lett, i og med at jeg skal drasse den med meg rundt omkring. Clas ohlson! Hadde håpet på noe mer kvalitet, men det får kanskje gå. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Hadde håpet på noe mer kvalitet, men det får kanskje gå. Skal du ha kvalitet så sjekk gullsmeden eller jakt- og fiske-butikker Bare jeg som syns denne bloggen er morsom og lese ? http://kineflatland.blogg.no/1299490054_jeg_burte_vert_tv_sje.html Takk, der tror jeg at jeg fikk aids og superkreft, uansett håper jeg at alt er over snart (Det ser i allefall ikke lyst ut) Endret 7. mars 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 hahah Jeg bare elsker slike dumme blogger, tilgjort eller ikke. Jeg vet slike mennesker finns der ute i den store verden. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Og det skremmer meg, man skulle bare flyttet for seg selv langt inne på viddene. Drømmesituasjon om man hadde noe å leve av og fri tilgang til film/spill Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Hadde håpet på noe mer kvalitet, men det får kanskje gå. Skal du ha kvalitet så sjekk gullsmeden eller jakt- og fiske-butikker Skal sjekke en jaktbutikk på storsenteret i nærheten. Må jo ha noe Fernet Brancaen i. Jeg er kanskje den eneste på ca. 20ish år som liker Fernet Branca, men det er jo en fantastisk drikk som egentlig burde vært gitt ut på blå resept. Den kurerer jo absolutt alle sykdommer inkl. kreft, aids, svartedauden og skjørbuk. Jeg skal til jungelen flere ganger i år, så jeg må ha en lommelerke med Fernet Branca på innerlomma i tilfelle jeg blir bitt av en slange elns. Bare å ta litt Fernet og så blir jeg frisk. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Lykke til, er redd jeg har fått Malaria på min lille tur Legen i morra, så får vi se hva han sier det er Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Lykke til, er redd jeg har fått Malaria på min lille tur Legen i morra, så får vi se hva han sier det er Du burde ha drukket mer Gin&Tonic. Jeg troller ikke, Tonicwater inneholder kinin som skremmer bort mygg. Og, hvis legen sier du ikke har malaria, ikke ta det for god fisk. Leger i Norge kan 0 og niks om malaria anyways. Hilsen en som har bodd i et malariabefengt-land og har hatt det et par ganger Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Lykke til, er redd jeg har fått Malaria på min lille tur Legen i morra, så får vi se hva han sier det er Du burde ha drukket mer Gin&Tonic. Jeg troller ikke, Tonicwater inneholder kinin som skremmer bort mygg. Og, hvis legen sier du ikke har malaria, ikke ta det for god fisk. Leger i Norge kan 0 og niks om malaria anyways. Hilsen en som har bodd i et malariabefengt-land og har hatt det et par ganger Blir man ikke maks rar av de malariapillene? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Det er en type (husker ikke navnet på den) hvor du blir fucka jo. Derfor ingen som bor i malarialand som går på de pillene. De tar heller sykdommen en gang i året enn å bli 156% gal. Du hallusinerer, kaldsvetter og blir rar jo. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Blir man ikke maks rar av de malariapillene? Man kan. Men ikke alle/alltid. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Hva med å bare fjerne den pollen som er her asap ? Tydeligvis noen som ikke kan dy seg ? TRO hvem det kan være Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Blir man ikke maks rar av de malariapillene? Man kan. Men ikke alle/alltid. Det er derfor universalmedisinen Fernet Branca er bedre, eller hva? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Hva skjer med avstemningene her da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg