Crumpler Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg blir trist innvendig når jeg ser at Peter Solberg ikke har et eneste rødt øre i formue. Hva har den fyren blåst vekk premiene fra seierne i rally på egentlig ? Dette. Om jeg ikke tar feil så er han bosatt i Monaco, og da er sikkert pengene hans også det. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Flott jeg henta genserren før foreldremøtet for jeg bytta ikke tskjorte Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Bare jeg som syns denne bloggen er morsom og lese ? http://kineflatland.blogg.no/1299490054_jeg_burte_vert_tv_sje.html Du kastet nettopp bort 10 minutter av mitt liv. Vel, det var på en måte litt underholdende, men jeg trodde virkelig ikke at slike folk fantes... Det var bare for drøyt.. eller er dette bare en artig liten spøk? Er en av karakterene fra "Kongsvik ungdomskole". Humorserie som begynner den uka her med Lene Kongsvik i alle hovedrollene Morsomte er alle kommentarene fra folk som går på det. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Vel, det var på en måte litt underholdende, men jeg trodde virkelig ikke at slike folk fantes... Det var bare for drøyt.. Hele bloggen er juks. "Hovedpersonen" er hun teite dama i TVNorges Kongsvik ungdomsskole. I see. Jeg føler meg lurt. Og dum. Fuck, jeg tror jeg trenger litt søvn.. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Muligens det dårligste forsøket noensinne på å være artig. Ble bare irritert av å lese den bloggen. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg blir trist innvendig når jeg ser at Peter Solberg ikke har et eneste rødt øre i formue. Hva har den fyren blåst vekk premiene fra seierne i rally på egentlig ? Dette. Og dette. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 *Facebook-bilde av to av mine venner med tomatsaus i ansiktet* meg og Kim kom på at HEY - me bur jo åleina, då kan me eta spagetti uten bestikk!! :D Made my day Hahahaha. :!: Inspirerande. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Vil tro Subaru betaler for repair costs til en av sine faste stallkjørere. De bilene er jo bare tomme skall bygget av plastikk, så og si. Endret 7. mars 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Vil tro Subaru betaler for repair costs til en av sine faste stallkjørere. De bilene er jo bare tomme skall bygget av plastikk, så og si. Utsiden er bare et billig skall ja, men innmaten kan jeg tenke meg koster en del. 1 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hva med de 4 trailerlassene med 10 forskjellige dekktyper de drasser rundt hele verden med ? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hvis man er lam fra halsen og ned så kan man melde seg på tur med Lars Monsen, mens hvis man er lam fra halsen og opp kan man være med på Paradise Hotell.. Skjønner ikke at folk engang gidder å se på iår. Aldri sett på PH nesten jeg. 3 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg ser på den søppelserien fordi jeg liker å le av intriger , drama og drita unger anno 2011. Paradise Bordell 2011 , bare noen timer unna Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hva med de 4 trailerlassene med 10 forskjellige dekktyper de drasser rundt hele verden med ? Hva med dem ? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Det må da være utrolige utgifter å drasse rundt på så mange dekk Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Paradise Bordell 2011 , bare noen timer unna Gleder meg! Menneskets forfall er kort tid unna. Fyfaen så digg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hello, my name is Sean Connery, and you're listening to radioresepsjon. But ofcourse you are. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Fytti satan som den nye Burzum skiva svinger! Aaaaahaaahaha, Jeg Faller, Mmmmmhmmmhmhm, Jeg Faller Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Flott jeg henta genserren før foreldremøtet for jeg bytta ikke tskjorte Bare du ikke tar den av deg fordi det blir varmt eller noe da Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Fytti satan som den nye Burzum skiva svinger! Aaaaahaaahaha, Jeg Faller, Mmmmmhmmmhmhm, Jeg Faller Jeg som trodde du var min sjelevenn i å høre på listepop og dance her inne. Hva har skjedd?!? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Framføring om den kalde krigen nå. Wish me good luck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg