Lumpness Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg blir trist innvendig når jeg ser at Peter Solberg ikke har et eneste rødt øre i formue. Hva har den fyren blåst vekk premiene fra seierne i rally på egentlig ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Formue er ikke inntekt man har til overs etter betalte regninger. Det er ting man eier. Hus, hytter, båter osv. Han bor vel fortsatt i samme huset som før, da. Og har ingen hytter eller båter til flere millioner, som ville gitt en formue i skattelistene. Endret 7. mars 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Om jeg setter 500.000 på sparekonto, så vil ikke det komme opp som formue ? Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Her er det mennesker med forskjellige meninger, så velger å poste spørsmålet her. Er hvit iPad 2 feminint ? :!: Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Tror ikke hus kommer opp som formue i skattelistene gitt. Det naturlige ville jo vært at det gjorde det, men hverken muttern eller fattern som eier hvert sitt hus har noe sånt av verdi oppført der. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Her er det mennesker med forskjellige meninger, så velger å poste spørsmålet her. Er hvit iPad 2 feminint ? :!: Ja Endret 7. mars 2011 av TMB Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Om jeg setter 500.000 på sparekonto, så vil ikke det komme opp som formue ? Jo. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Man kutter ikke hvitløken Lars ! Man putter et par i munnen og tygger ! DET skal du vite Rå hvitløk er jo godt Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Spesielt den grønne stilken i midten av hvitløken Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Da har den ligget for lenge, Lumpness Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 En hvitløk har ikke ligget for lenge før den har blitt muggen, like spiselig, smaken er mye kraftigere også ( ja jeg er veldig positiv når det gjelder hvitløk ) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jente på gruppe spør meg hvor en ting kan passe inn i oppgaven. Jeg kommer med et forslag, hun sier ja. 5 min etter ringer hun faren sin og spør om akkurat det samme. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) *Facebook-bilde av to av mine venner med tomatsaus i ansiktet* meg og Kim kom på at HEY - me bur jo åleina, då kan me eta spagetti uten bestikk!! :D Made my day Endret 7. mars 2011 av 2ball(s) 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 A guy walked into a bar with a bit of asphalt in his hand. Then he said to the bartender "One for me and one for the road". Hah. Ha. So, an Irishman walks out of a bar... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Så, på vei til baren blir to epler stoppet av en eplenektar... 2 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Bare jeg som syns denne bloggen er morsom og lese ? http://kineflatland.blogg.no/1299490054_jeg_burte_vert_tv_sje.html Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Edit: ^au... So this giraff walks in to a bar and lies down on the flor. and the bartender goes: "what's that lyin' on the floor?" "it's not a lion, it's a giraffe!" Endret 7. mars 2011 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg blir trist innvendig når jeg ser at Peter Solberg ikke har et eneste rødt øre i formue. Hva har den fyren blåst vekk premiene fra seierne i rally på egentlig ? Dette. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Bare jeg som syns denne bloggen er morsom og lese ? http://kineflatland.blogg.no/1299490054_jeg_burte_vert_tv_sje.html Er dette bare en artig liten spøk? Endret 7. mars 2011 av kammizez Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Vel, det var på en måte litt underholdende, men jeg trodde virkelig ikke at slike folk fantes... Det var bare for drøyt.. Hele bloggen er juks. "Hovedpersonen" er hun teite dama i TVNorges Kongsvik ungdomsskole. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg