Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fuuuuu, ikke no South Park på TV2 Zebra i dag. :no: Et sykkelritt mellom Paris og Nice er tydeligvis viktigere. Jeg trodde sykkelritt ødela TV på sommeren under Tour de France, men nå har de begynt å ødelegge ettermiddags-TV på andre årstider også? TV2 har da sportskanaler for den slags.

Lenke til kommentar

Man kutter ikke hvitløken Lars ! Man putter et par i munnen og tygger ! DET skal du vite

Deg om det. Mulig du er litt mer Mann enn meg, men jeg foretrekker den stekt eller bakt eller bare kutta i småbiter i maten.

Jeg syns egentlig at hvitløk er noe av det koseligste å kutte.

Tuller du? Må slite meg halvt fordervet for å få av det møkkaskallet. Og før man er ferdig så stinker fingrene så mye hvitløk at vampyrer verden over brekker seg.
Lenke til kommentar

Tuller du? Må slite meg halvt fordervet for å få av det møkkaskallet. Og før man er ferdig så stinker fingrene så mye hvitløk at vampyrer verden over brekker seg.

Flytt til Grenland (i det minste fram til sommeren) gi meg kost og losj, så kan jeg lett lære deg å kutte hvitløk. :roll:

Lenke til kommentar

Man kutter ikke hvitløken Lars ! Man putter et par i munnen og tygger ! DET skal du vite

Deg om det. Mulig du er litt mer Mann enn meg, men jeg foretrekker den stekt eller bakt eller bare kutta i småbiter i maten.

Jeg syns egentlig at hvitløk er noe av det koseligste å kutte.

Det har ikke med å være mest Mann, men rett og slett fordi det smaker mye bedre :)

Lenke til kommentar

Jeez, jenter er upraktiske. Er på gruppe med 2 jenter i et prosjekt om kald krig. Når den ene går ut så begynner den som er igjen å baksnakke hun som gikk ut og når hun andre går ut er det akkurat det samme. Nå er begge ute og krangler.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeez, jenter er upraktiske. Er på gruppe med 2 jenter i et prosjekt om kald krig. Når den ene går ut så begynner den som er igjen å baksnakke hun som gikk ut og når hun andre går ut er det akkurat det samme. Nå er begge ute og krangler.

Det er det som kalles "Kald krig"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...