L4r5 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg trenger en slave. Noen som melder seg frivillig? Trenger deg ikke til så mye. Du kan bo under vasken min og så drar jeg deg frem hver gang jeg har noe hvitløk som må kuttes. Hater å kutte hvitløk. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Man kutter ikke hvitløken Lars ! Man putter et par i munnen og tygger ! DET skal du vite Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Fuuuuu, ikke no South Park på TV2 Zebra i dag. Et sykkelritt mellom Paris og Nice er tydeligvis viktigere. Jeg trodde sykkelritt ødela TV på sommeren under Tour de France, men nå har de begynt å ødelegge ettermiddags-TV på andre årstider også? TV2 har da sportskanaler for den slags. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg syns egentlig at hvitløk er noe av det koseligste å kutte. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hvitløk er ekstremt godt. Altfor godt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Man kutter ikke hvitløken Lars ! Man putter et par i munnen og tygger ! DET skal du vite Deg om det. Mulig du er litt mer Mann enn meg, men jeg foretrekker den stekt eller bakt eller bare kutta i småbiter i maten. Jeg syns egentlig at hvitløk er noe av det koseligste å kutte. Tuller du? Må slite meg halvt fordervet for å få av det møkkaskallet. Og før man er ferdig så stinker fingrene så mye hvitløk at vampyrer verden over brekker seg. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Tuller du? Må slite meg halvt fordervet for å få av det møkkaskallet. Og før man er ferdig så stinker fingrene så mye hvitløk at vampyrer verden over brekker seg. Flytt til Grenland (i det minste fram til sommeren) gi meg kost og losj, så kan jeg lett lære deg å kutte hvitløk. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 http://www.dagbladet.no/2011/03/07/nyheter/klineforbud/innenriks/15713188/ Sentrale ungdomsskulen i kommunen eg har vakse opp i. Søstera mi går der nå. Herregud, dette er idioti på høgt nivå. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 http://www.dagbladet.no/2011/03/07/nyheter/klineforbud/innenriks/15713188/ Sentrale ungdomsskulen i kommunen eg har vakse opp i. Søstera mi går der nå. Herregud, dette er idioti på høgt nivå. Ein i klassa fekk beskjed frå rektor når han holdt rundt kjæresten sin i gangen. Ho unnskyldte seg seinare fordi ho hadde overreagert Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Man kutter ikke hvitløken Lars ! Man putter et par i munnen og tygger ! DET skal du vite Deg om det. Mulig du er litt mer Mann enn meg, men jeg foretrekker den stekt eller bakt eller bare kutta i småbiter i maten. Jeg syns egentlig at hvitløk er noe av det koseligste å kutte. Tuller du? Må slite meg halvt fordervet for å få av det møkkaskallet. Og før man er ferdig så stinker fingrene så mye hvitløk at vampyrer verden over brekker seg. Det har ikke med å være mest Mann, men rett og slett fordi det smaker mye bedre Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Ein i klassa fekk beskjed frå rektor når han holdt rundt kjæresten sin i gangen. Ho unnskyldte seg seinare fordi ho hadde overreagert Høres ut som rektor var ensom Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 http://www.dagbladet.no/2011/03/07/nyheter/klineforbud/innenriks/15713188/ Sentrale ungdomsskulen i kommunen eg har vakse opp i. Søstera mi går der nå. Herregud, dette er idioti på høgt nivå. Ein i klassa fekk beskjed frå rektor når han holdt rundt kjæresten sin i gangen. Ho unnskyldte seg seinare fordi ho hadde overreagert Bedre enn å risikera å bli nedsatt i karakter. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Gå til byen nå for å hente NATO-genseren min på posthuset eller drøye med å gå til speideren før jeg må? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeez, jenter er upraktiske. Er på gruppe med 2 jenter i et prosjekt om kald krig. Når den ene går ut så begynner den som er igjen å baksnakke hun som gikk ut og når hun andre går ut er det akkurat det samme. Nå er begge ute og krangler. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeez, jenter er upraktiske. Er på gruppe med 2 jenter i et prosjekt om kald krig. Når den ene går ut så begynner den som er igjen å baksnakke hun som gikk ut og når hun andre går ut er det akkurat det samme. Nå er begge ute og krangler. Det er det som kalles "Kald krig" Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Er det ett praktisk prosjekt eller? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hvordan da tenker du? Det er egentlig ikke prosjekt, men en muntlig prøve i grupper. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 A guy walked into a bar with a bit of asphalt in his hand. Then he said to the bartender "One for me and one for the road". Hah. Ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg