Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ja vi får se Blir bare irritert hadde vært enklere med to kofferter i utgangspunktet. Kan være greit at en av dere tar ungen og den andre tar kofferten da Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Yay, i overimorgen begynner jeg på mitt ett-måneders vikariat som går ut på å trille en kar i rullestol rundt på en skole. Sikkert helt kurrant jobb, og tjener jo penger så kan ikke klage. Penger på konto er alltid hyggelig. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Yay, i overimorgen begynner jeg på mitt ett-måneders vikariat som går ut på å trille en kar i rullestol rundt på en skole. Sikkert helt kurrant jobb, og tjener jo penger så kan ikke klage. Penger på konto er alltid hyggelig. Hørtes ut som en helt grei jobb da:P Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Yay, i overimorgen begynner jeg på mitt ett-måneders vikariat som går ut på å trille en kar i rullestol rundt på en skole. Sikkert helt kurrant jobb, og tjener jo penger så kan ikke klage. Penger på konto er alltid hyggelig.Hørtes ut som en grei jobb egentlig. Er slags skole du skal trille vedkommende rundt på? Vgs? Ungdomskole? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hm, jeg har det ikke i flere dager da. Men jeg kan ha det flere ganger om dagen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Støttekonakt-jobb er morsomt, var selv det ifjor(Til to ungdommer) Anbefalles, hadde det kjempegøy Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Penger på konto er alltid hyggelig. Steady pengeflow er finere. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Sweet home alabama @ audiosurf = win Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Fyren går siste år på mellomtrinnet tror jeg. 7. klasse. Er en grunnskole dette med elever fra 1. til 10. trinn. Så fungerer fint det. Var vikar her en dag i en tredje-klasse. Måtte da hjelpe en gutt som trengte hjelp til det meste av det faglige. Mye bedre dette enn den tragiske telefonintervju-jobben jeg vurderte hvertfall. Endret 23. februar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Dytt kisen ned trappa mens du roper "RIIIIIIIIDGE RAAAAAAAAAACER!" Srsly. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Sweet home alabama @ audiosurf = win Man kan bruke egne sanger på Audiosurf? Ja? Og hvor stor plass tar det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Fyren går siste år på mellomtrinnet tror jeg. 7. klasse. Er en grunnskole dette med elever fra 1. til 10. trinn. Så fungerer fint det. Var vikar her en dag i en tredje-klasse. Måtte da hjelpe en gutt som trengte hjelp til det meste av det faglige. Mye bedre dette enn den tragiske telefonintervju-jobben jeg vurderte hvertfall. Er bare å stå på. Er kjekt å få et bein innenfor forskjellige ting før man hopper på noe FYYYYYY flate så digg den nye Meshuggah plata var Åpningsriffet på Bleed er bare naaaaaaaaaaaaaiiis http://www.myspace.com/meshuggah Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Dytt kisen ned trappa mens du roper "RIIIIIIIIDGE RAAAAAAAAAACER!" Srsly. Ahahahaha! Hvorfor ikke? XD Kan se det for meg. Nei, tror ikke jeg hadde vært istand til å gjøre noe slikt ... Edit: Audiosurf-banene lages ved at spillet undersøker sangen vha algoritme. Banene tar dermed nesten ikke plass i det hele tatt utover det lyd-filene de baseres på tar. Endret 23. februar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Skulle ønske en ny beta versjon av Audiosurf kom ut. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Skulle ønske en ny beta versjon av Audiosurf kom ut. Koster deg hele 60,- å kjøpe det . Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Skulle ønske en ny beta versjon av Audiosurf kom ut. Jeg har tenkt meg godt og lenge om nå (så lenge som jeg gidder uansett), men jeg kan ikke komme på en eneste liten grunn for at noen skulle ville noe slikt. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Sweet home alabama @ audiosurf = win Man kan bruke egne sanger på Audiosurf? Ja? Og hvor stor plass tar det? hvor stor plass det tar? tar så mye plass som sangen er stor.. tror jeg.. xD Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) hvor stor plass det tar?tar så mye plass som sangen er stor.. tror jeg.. xD Snakket egentlig om spillet. Åhhåhåhåh, elektronisk musikk kombinert med piano Endret 23. februar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Åja.. 60mb kanskje.. *usikker* ca 300mb ^^ Endret 23. februar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Kan noen trylle her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg