Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yay, i overimorgen begynner jeg på mitt ett-måneders vikariat som går ut på å trille en kar i rullestol rundt på en skole. Sikkert helt kurrant jobb, og tjener jo penger så kan ikke klage. Penger på konto er alltid hyggelig.

Hørtes ut som en helt grei jobb da:P

Lenke til kommentar
Yay, i overimorgen begynner jeg på mitt ett-måneders vikariat som går ut på å trille en kar i rullestol rundt på en skole. Sikkert helt kurrant jobb, og tjener jo penger så kan ikke klage. Penger på konto er alltid hyggelig.
Hørtes ut som en grei jobb egentlig.

Er slags skole du skal trille vedkommende rundt på? Vgs? Ungdomskole?

Lenke til kommentar

Fyren går siste år på mellomtrinnet tror jeg. 7. klasse. Er en grunnskole dette med elever fra 1. til 10. trinn. Så fungerer fint det. Var vikar her en dag i en tredje-klasse. Måtte da hjelpe en gutt som trengte hjelp til det meste av det faglige. Mye bedre dette enn den tragiske telefonintervju-jobben jeg vurderte hvertfall.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Fyren går siste år på mellomtrinnet tror jeg. 7. klasse. Er en grunnskole dette med elever fra 1. til 10. trinn. Så fungerer fint det. Var vikar her en dag i en tredje-klasse. Måtte da hjelpe en gutt som trengte hjelp til det meste av det faglige. Mye bedre dette enn den tragiske telefonintervju-jobben jeg vurderte hvertfall.

Er bare å stå på. Er kjekt å få et bein innenfor forskjellige ting før man hopper på noe :)

FYYYYYY flate så digg den nye Meshuggah plata var :love:

Åpningsriffet på Bleed er bare naaaaaaaaaaaaaiiis :love:

http://www.myspace.com/meshuggah

Lenke til kommentar
Dytt kisen ned trappa mens du roper "RIIIIIIIIDGE RAAAAAAAAAACER!"

Srsly.

Ahahahaha! Hvorfor ikke? XD Kan se det for meg. Nei, tror ikke jeg hadde vært istand til å gjøre noe slikt ...

Edit: Audiosurf-banene lages ved at spillet undersøker sangen vha algoritme. Banene tar dermed nesten ikke plass i det hele tatt utover det lyd-filene de baseres på tar.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...