b-real Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Sjekke om det er blod vel! 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Har lite å si. Fikk ikke noe på meg eller i meg som noen gjorde tidligere. Hevn skal det bli uansett. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Send den inn til CSI:Miami. De bruker ca. 4min og 21sek på å sjekke DNAet på blodet. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Noen som driver litt med Freenas ? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Eller bare sjekk under et mikroskop selv. Skolen har garantert noe. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Det er for lengst kastet. Og det har egentlig ikke noe å si. Hevn skal det bli. Hadde vært gøy å grave et stort hull, men lurer på om jorden er litt for hard nå. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hva skjer nå da? Utenom tampongkasting og snussaftkoking? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Uff, jeg er sulten. Blir så sulten av kaffe. Noen som har noe å ete til meg? Sulten kaffemage er forferdelig , derfor sørger jeg alltid for å ha bananer i hus Energiboost og man føler seg ikke som en uggen sekk med avføring Hva mener dere , skal en arbeidsgiver melde fra uansett om man får en jobbstilling eller ikke, eller kan de ta seg friheten og bare drite i å informere om at du får avslag ? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hva mener dere , skal en arbeidsgiver melde fra uansett om man får en jobbstilling eller ikke, eller kan de ta seg friheten og bare drite i å informere om at du får avslag ? Det som kreves, lovmessig, er at du skal ha beskjed om søknaden er mottatt og du skal ha beskjed da stillingen er besatt. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Takk Snittleif, da får jeg bare smøre meg med tålmodighet. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jau.. satt her på utplassering da. Ingen oppgaver eller noenting : ] Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Noen som vet hvor man får kjøpt litt fint papir for å skrive brev og sånt på? må jeg helt til en bokhandel? Kan forsåvidt ikke huske og ha sett det der heller. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Noen som vet hvor man får kjøpt litt fint papir for å skrive brev og sånt på? må jeg helt til en bokhandel? Kan forsåvidt ikke huske og ha sett det der heller. Er det iheletatt mulig å kjøpe slikt over disk lengere? Ville nok satset på hobbybutikker Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jau.. satt her på utplassering da. Ingen oppgaver eller noenting : ] Hvor er du fra? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hobbybutikker? Trenger ikke være kjempefancy men litt finere enn vanlig stripete ark liksom. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Det er for lengst kastet. Og det har egentlig ikke noe å si. Hevn skal det bli. Hadde vært gøy å grave et stort hull, men lurer på om jorden er litt for hard nå. Gravemaskin. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hobbybutikker? Trenger ikke være kjempefancy men litt finere enn vanlig stripete ark liksom. I Oslo har de i hvert fall én egen papirbutikk. Med papir for enhver anledning. Hva slags brev er det du skal skrive, i og med at det skal være finere papir? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 I Oslo har de i hvert fall én egen papirbutikk. Med papir for enhver anledning. Hva slags brev er det du skal skrive, i og med at det skal være finere papir? Kan ikke huske og ha sett egen papirbutikk i Trondheim. Er det så vanskelig og få tak i altså? Trodde ikke det var så uvanlig. Jeg har en søster, som jeg aldri har truffet, snakket med eller hatt kontakt med før.. Men nå skal jeg skrive et brev til henne. Burde det ikke være litt finere enn et vanlig ark? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jau.. satt her på utplassering da. Ingen oppgaver eller noenting : ] Hvor er du fra? Vel. FRA Aurskog høland, men er utplassert i Nydalen. : ] Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Okay, jeg vant akuratt Tetris, Type B, lvl 9, h5. Hva kan jeg finne på nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg