Gjest medlem-1432 Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Så jækla nasty og sende brukte tamponger i posten. Æsj. Grisejenter. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Uæææ! Blod i urinen! :S Litt gammel post, men same shit. Det hadde kameraten min og. Han fikk et rør opp i urinrøret. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Aleks: 1. Finn en brødpose 2. Fyll den med diverse illeluktende matprodukter, som er flytende 3. Kast den på dem 4. Point and laugh! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Aleks: 1. Finn en brødpose 2. Fyll den med diverse illeluktende matprodukter, som er flytende 3. Kast den på dem 4. Point and laugh! Neinei. 3 og 4 er feil. 3. La det stå noen dager 4. Teip de fast til stol/seng/whatever (altnerativt kan strips brukes) 5. Hell det sakte over dem. 6. Point and laugh! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Nja, må prøve å unngå å ødelegge klærne dems. Men om jeg får dem i buret kan jeg helle ille luktende ting rund og på buret. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Klær kan vaskes. Russen gjorde dette på oss i hele fjor. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Ja, så lenge jeg bruker ting som går ut i vask. En kamerat av meg har en og en halv liter med kokt snussaft som kanskje kan brukes. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Han har faktisk samlet opp snussaft og kokt den? Hva slags skole går du på? Jeg hadde byttet ganske fort Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Han går på en kristen internatskole. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Yo dawgz. Jeg hørte på spotifylisten din i går natt på toget, og jeg var helt alene i vogna. Derfor så jeg mitt snitt til å danse lett. Så kommer det selvsagt en konduktør. Awkward as hell. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Han har faktisk samlet opp snussaft og kokt den? Hva slags skole går du på? Jeg hadde byttet ganske fort Blandet ut masse snus med vann og kokte det. Bytte skole? Russekrig er awesome. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Yo dawgz. Jeg hørte på spotifylisten din i går natt på toget, og jeg var helt alene i vogna. Derfor så jeg mitt snitt til å danse lett. Så kommer det selvsagt en konduktør. Awkward as hell. Ehehe, det blir ikke flaut før du drar på med en skikkelig Melbourne Shuffle. Her om dagen møtte jeg en kar som kalte sprøstekt løk for negerflass, lolol Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Haha, det er så moro med de førsteklassingene som benekter at de har gjort det. Fikk melding på face der ei sa at hun syntes det var kjempe ekkelt blabla osv. Jeg svarte: Husk at gutter også kan bruke blod til å hevne seg. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Ah, jeg koser meg nå Skulle teste projektoren før jeg skal vise bilder på den i kveld. Derfor det improviserte lerrettet Endret 7. mars 2011 av Sirslask Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Motbydelig er det. Sikker på at det var blod, da? Og ikke ketchup? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 I og med at en annen elev fikk bæsj i posten stiller jeg meg skeptisk. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Motbydelig er det. Sikker på at det var blod, da? Og ikke ketchup? Har du noen gang sett blod? Eller ketchup? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Ah, jeg koser meg nå Skulle teste projektoren før jeg skal vise bilder på den i kveld. Derfor det improviserte lerrettet Mange timers underholdning der Motbydelig er det.Sikker på at det var blod, da? Og ikke ketchup? Send den inn til Kripos Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Ah, jeg koser meg nå Skulle teste projektoren før jeg skal vise bilder på den i kveld. Derfor det improviserte lerrettet Mange timers underholdning der Motbydelig er det.Sikker på at det var blod, da? Og ikke ketchup? Send den inn til Kripos Hva skal kripos med den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg