Sirslask Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Setter veldig pris på det om noen kommer og gir meg et lite nakkeskudd om sånn ca en halvtimes tid. :---D Du vil bli savnet men, it's a date! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg biter, men ikke hardt rawr Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Snittern, jeg vet at du er en guru innen kaffe. Jeg jobber nå på et sted hvor konsumet er høyt og jeg allerede har fått kaffe-overdose før klokken er slagen 11.00. Hva kan jeg gjøre? Jeg blir jo Snurre Sprett etter ca. 2 kopper. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Øk inntaket av vann. Vannet blander seg med koffeinet i kroppen og senker halveringstida. Effekten blir dermed lavere. Det er nok det beste tipset jeg har, da jeg personlig ikke har det problemet Jeg blir -kanskje- en slapp Elmer Midd etter en halvliter espresso Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg ble "hyper" av koffein før, men etter mange år med kaffe blir man vandt med det og avhengig for og våkne. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Fy faen. I dag fikk jeg 4 brukte tamponger i posten. Snart skal helvete bryte løs. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Aleks: Jeg lo, høyt! Folk så på meg... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Fy faen. I dag fikk jeg 4 brukte tamponger i posten. Snart skal helvete bryte løs. Drep de Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Fy faen. I dag fikk jeg 4 brukte tamponger i posten. Snart skal helvete bryte løs. HAHA! Hvorfor fikk du det :!: ? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Fy faen. I dag fikk jeg 4 brukte tamponger i posten. Snart skal helvete bryte løs. HAHA! Hvorfor fikk du det :!: ? Russekrig. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Du vil bli savnet men, it's a date! Danke schön! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Har lyst til å legge en avansert plan hvor de skal tas så heftig. Syns jeg er stuck med prosjekt i hele dag. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Potet i eksosrøret Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Potet i eksosrøret Russekrig mot førsteklasse, ingen av de har verken bil eller lappen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg så "Season of The Witch" i går. Den var ok underholdning faktisk, trodde den skulle være dårligere. Gir den terninkast 4 på en vanlig yatzi terning og ikke en rollespillterning. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Vurderer å ta en rød tråd og feste den til døra dems, så dra den langt ut i skogen hvor det er en lapp hvor det står "Se opp" og da ha jeg bygd et bur som faller over dem. Det hadde vært awesome. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Hva i huleste foregår her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg