Slimda Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Slimda: skal du raide idag? Maskina mi er fortsatt dævv. Får den nye PC-en i løpet av uka. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Bare Chris Hansen ikke ser deg da Noen minn meg på at jeg må bytte tskjorte før foreldremøte på speideren i kveld Endret 7. mars 2011 av Sirslask Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Slimda: skal du raide idag? Maskina mi er fortsatt dævv. Får den nye PC-en i løpet av uka. mkay Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Blir en jævlig pakke å hente på posten. Kabinett og hele pakka. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Arbeid........... Jeg sov i det minste godt, frem til jeg våkna 4:30. Da ville ikke kroppen mer, av en eller annen grunn... Du la deg for tidlig! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Blir en jævlig pakke å hente på posten. Kabinett og hele pakka. er litt kos da Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Arbeid........... Jeg sov i det minste godt, frem til jeg våkna 4:30. Da ville ikke kroppen mer, av en eller annen grunn... Du la deg for tidlig! Kroppen skrek etter å få sove. Dessuten trenger jeg 8 timer søvn, ikke 6... Blir en jævlig pakke å hente på posten. Kabinett og hele pakka. er litt kos da Er alltid kos! Lurer bare på hvordan jeg skal få med meg alt... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg er så trøtt så trøtt. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Uff, jeg er sulten. Blir så sulten av kaffe. Noen som har noe å ete til meg? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Har 4 boller, men de skal jeg spise Slasker alle sammen! Sitter på diskusjon i skole/arbeidstiden! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Uff, jeg er sulten. Blir så sulten av kaffe. Noen som har noe å ete til meg? Pølse? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Har 4 boller, men de skal jeg spise Slasker alle sammen! Sitter på diskusjon i skole/arbeidstiden! Sug meg. Du vet ikke hva jeg gjør mellom hver post. Uff, jeg er sulten. Blir så sulten av kaffe. Noen som har noe å ete til meg? ostepølse? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Har om Darwins lære i naturfag, kan det godt nok til at det er mer lærerikt å sitte her Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Har 4 boller, men de skal jeg spise Slasker alle sammen! Sitter på diskusjon i skole/arbeidstiden! Sug meg. Du vet ikke hva jeg gjør mellom hver post. Nei takk :!: Hva er det da? Har om Darwins lære i naturfag, kan det godt nok til at det er mer lærerikt å sitte her Greit Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Uff, jeg er sulten. Blir så sulten av kaffe. Noen som har noe å ete til meg? ostepølse? Greit for meg, så lenge slasken ikke biter Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Kjenner at magen vrenger seg etter man har drukket alt for mye kaffe og spist for lite. Ikke så lenge til man kan komme seg hjem, heldigvis Greit for meg, så lenge slasken ikke biter Jeg biter, men ikke hardt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Nei takk :!: Hva er det da? Driver med support og slikt. Svarer i telefoner, svarer på e-post, fikser verdensproblemer. You know... Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Driver med support og slikt. Svarer i telefoner, svarer på e-post, fikser verdensproblemer. You know... Nice Noen andre enn meg som kjeder seg? (Har ikke lærær ) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Setter veldig pris på det om noen kommer og gir meg et lite nakkeskudd om sånn ca en halvtimes tid. :---D Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Setter veldig pris på det om noen kommer og gir meg et lite nakkeskudd om sånn ca en halvtimes tid. :---D Beklager. Om en halvtime sitter jeg og spiser frokost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg