Datasmurf Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 La meg 10 over midnatt, sovna ti på ett, våkna for tyve minutter siden. Lys våken, prøvde å sove igjen, men gav opp nå. Fucking great! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Får fortsatt ikkje sove. Approx 4 timar søvn om eg får til å sovne snart :/ Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Uæææ! Blod i urinen! :S Klemte dama litt for hardt på kvisene? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Våknet for 2 timer siden. La meg halv 8 i går kveld, noen forslag til hvordan man kan slå ihjel noen timer? Annet enn å fylle telefonen med mer musikk Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Klemte dama litt for hardt på kvisene? Mulig Dette er seriøst skummelt. Men etter et kjapt Google-søk fant jeg ut at det trenger ikke å bety noenting. Så jeg tar livet med ro inntil videre. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Arinomi, TMI Greit at folk slenger opp døra på rommet mitt og skriker om hvorfor jeg ikke sover og sier at jeg må være stille eller så vekker jeg hele huset, jeg er litt oppgitt. Fatter som skulle på jobb Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Slasken, jeg er kongen av TMI. Jeg kan fortelle alt, enten folk vil det eller ikke. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Forever Alone Skjer denne fantastiske mandagen for dere her på forumet da ? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Forever Alone Skjer denne fantastiske mandagen for dere her på forumet da ? Da er vi heldigvis to, bedre å være ensom når man er to Pakker ned netbooken, termosen og tegneblokka til enda en ny skoleuke Endret 7. mars 2011 av Sirslask Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Har en ekstern en med nok plass, men jeg laster ned nye småting hele tiden. Lei av å overføre hele tiden! Litt sent å poste dette men; Opera Home. Lar deg bruke Opera-nettleseren som en webserver. Da får du tilgang til alle filer du bare vil. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 My god , her er det liv innpå ser jeg Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Tits og modernismen Endret 7. mars 2011 av Sirslask Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 fint bilde å se når man satte seg her *spise kiwi* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg