Kammizez Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 God kveld fagre folk. Jeg er tilbake fra en date med en representant fra det motsatte kjønn. Den gikk vel ikke så sykt bra, jeg er ingen kløpper på dating. Hansern, du brukte vel ikke ordet "überkönig" på denne daten? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 God kveld fagre folk. Jeg er tilbake fra en date med en representant fra det motsatte kjønn. Den gikk vel ikke så sykt bra, jeg er ingen kløpper på dating. Hansern, du brukte vel ikke ordet "überkönig" på denne daten? Jeg ble satt ut etter 0.97 sekunder ut i daten hvor jeg møtte denne representanten fra det motsatte kjønn, som viste seg å være omtrent det jeg misliker mest; En sminkedukke med oransje ansikt, platinablondt hår og resten. Etter det visste jeg at dette aldri ville gå bra, så jeg gikk på autopilot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hvordan kan man skrive dette "Grunn for endring: f.eks: rettet feil" når man redigerer innlegget? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hvordan kan man skrive dette "Grunn for endring: f.eks: rettet feil" når man redigerer innlegget? Det er bare moderatorer som kan gjøre dette, etter det jeg vet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Nå er det eksakt 7t til jeg må stå opp- God natt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Etter det visste jeg at dette aldri ville gå bra, så jeg gikk på autopilot. Hey, ordspill. (som i at du faktisk er en pilot) Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Jeg ble satt ut etter 0.97 sekunder ut i daten hvor jeg møtte denne representanten fra det motsatte kjønn, som viste seg å være omtrent det jeg misliker mest; En sminkedukke med oransje ansikt, platinablondt hår og resten. Etter det visste jeg at dette aldri ville gå bra, så jeg gikk på autopilot. Da er spørsmålet selvfølgelig; Hvordan skaffet du deg denne daten? Jeg var forøvrig i storbyen i dag. På besøk hos broren min på Briskeby brannstasjon Nå i ettertid synes jeg det er litt kult å ha vært i kurven i stigebilen flere meter over takhøyde på stasjonen og kunne se utover hele oslo og til holmenkollen, men der og da var det ikke en helt behagelig opplevelse. Høydeskrekk er noe dritt Endret 6. mars 2011 av multisync Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Nettdating sikkert. Sukker.no Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Mchansern er ikke pilot. Greit, hvis du tar den tonen så! Mchansern kjører fly! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Mchansern kjører ikke fly. Han reiser med fly. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Mchansern kjører ikke fly. Han reiser med fly. greit det.. Nå har du ødelagt alt uansett så nå kan du bare ha det så godt! Jeg hater deg. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Nei. Du hater Ajaco, brukeren jeg fremstår som, ikke meg. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 derfor skal man aldri ta til seg negative ting som blir skrevet til seg her Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Im feeling shitty. Trenger noe gladmusikk! Tips? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=aGmAmJFUvzM Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 http://open.spotify.com/track/0GuQcX8wTe8bUZ72ZncR7m Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Gladmusikk og gladmusikk. Er vel kanskje det motsatte. Fin er den iallefall. http://open.spotify.com/track/5UGF6hG0oXkSuzoiGDIDeg Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 http://open.spotify.com/track/7L4WEyF3AlYw3azCgeyftq you all fail me! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg