handerrre Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Lag en selv? Bilder finner man alltid på nettet. Evnt. ta med deg en laptop og gjør det "live" Det er nettopp det, finner ikke bilder.. (er vel egentlig bare det jeg trenger). Har desverre ikke nok tid til å gjøre det "live" Endret 6. mars 2011 av handerrre Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Lag en selv? Bilder finner man alltid på nettet. Evnt. ta med deg en laptop og gjør det "live" Det er nettopp det, finner ikke bilder.. (er vel egentlig bare det jeg trenger). Har desverre ikke nok tid til å gjøre det "live" Første treffet på Google førte til en guide med masse bilder http://www.techtalkz.com/windows-7/514412-windows-7-installation-guide-tutorial.html Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Fikk melding fra mamma om at forholdet hennes til typen er over. Hva skriver man tilbake? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Fikk melding fra mamma om at forholdet hennes til typen er over. Hva skriver man tilbake? Hans tap..... 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Fikk melding fra mamma om at forholdet hennes til typen er over. Hva skriver man tilbake? 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Du kommer deg gjennom det, husk at jeg elsker deg. Klem Knut. 2 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Første treffet på Google førte til en guide med masse bilder http://www.techtalkz.com/windows-7/514412-windows-7-installation-guide-tutorial.html Første treff ? Jeg må lære meg å google bedre.. Takk Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jaja, da var melding sendt, delvis basert på tips herfra. Takk. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Fikk melding fra mamma om at forholdet hennes til typen er over. Hva skriver man tilbake? "kjipt." Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Du kommer deg gjennom det, husk at jeg elsker deg. Klem Knut. Skriver man faktisk sånt til foreldre/venner/andre enn de man faktisk elsker? Eller er det bare det at det er mange som blander sammen forskjellige typer kjærlighet og kaller alt for elske? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Fikk melding fra mamma om at forholdet hennes til typen er over. Hva skriver man tilbake? "Evig kult!" Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Skulle gjerne ringt, men jeg er så jækla klein på sånt noe. Jeg måtte jo spørre her liksom. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Du kommer deg gjennom det, husk at jeg elsker deg. Klem Knut. Skriver man faktisk sånt til foreldre/venner/andre enn de man faktisk elsker? Eller er det bare det at det er mange som blander sammen forskjellige typer kjærlighet og kaller alt for elske? For å si det sånn, jeg hadde aldri skrevet det der til moren min. Aldri... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg har fortalt 2 personer noen gang har jeg har elsket dem. Vet ikke engang om noe av det var rett, men det føltes rett da. Jeg ville aldri sagt noe slikt til noen foreldre, venner eller øvrig familie eller noe som helst Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Spør hvordan det går etc og la henne snakke Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg trudde poenget med at moderator kom inn og skrev hva sluttresultatet på pollen var, var å fjerne hele tullegreia. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Bad Nyhus! Don't kill thread with illogical questions about the vote! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 God kveld fagre folk. Jeg er tilbake fra en date med en representant fra det motsatte kjønn. Den gikk vel ikke så sykt bra, jeg er ingen kløpper på dating. Ellers har jeg et spm til dere som er meget interessert i Vietnams tollregler. Kan jeg ha med meg en flaske Fernet Branca inn i Vietnam, uten noe tullball? De har jo naziregler på det meste så jeg vet ikke hva jeg skal tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg