Mikkel™ Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Problemet mellom de to som jeg fikk var at når jeg prøvde å nå xp fra win 7 eller win 7 fra xp så eksisterte ikke enheten. Selv om jeg ga begge fast IP Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Så vanskelig dette skulle være... Lei av å måtte overføre filmer og serier over på en minnepenn hvar gang jeg har lasta ned noe nytt... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Skal bare være å bruke unc for å koble til den ene maskinen fra den andre maskinen... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Dropbox? Kan ikke bruke dropbox til filmer på mellom 0.7 og 4GB. Skal bare være å bruke unc for å koble til den ene maskinen fra den andre maskinen... Unc? Forklar/link/anything. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Kan ikke bruke dropbox til filmer på mellom 0.7 og 4GB. Hvorfor ikke? Dersom du har nok plass skal det vel gå fint? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Man må betale for mer enn 1GB med dropbox plass. Eller invitere andre tror jeg. Og filen må vel lastes opp til dropbox sine servere, før jeg da kan laste den ned på den bærbare. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Hva med å gjøre som meg: Skaffe deg ett par enorme eksterndisker? Problem solved! Skal jeg på langferie hjemme tar jeg bare med hele filmsamlinga. Instant win Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Har en ekstern en med nok plass, men jeg laster ned nye småting hele tiden. Lei av å overføre hele tiden! Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Du får 2GB gratis ja Ja, opp i nettskyen må de. Så er vel ikke det mest praktiske Endret 6. mars 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Så hvis du har en ekstern og laster ned i ny og ned, hvorfor er ikke den satt som hovedmål til nedlasting da ? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Faen. Følger den, men jeg stopper der. Kun min maskin ligger under computers. Jeg VET at jeg har sett den andre maskinen der flere ganger tidligere... Legg til begge maskinene i begge hosts-filene. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Føler meg som en total unge nå, men. Hvordan? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=DImy0En1-HI http://accs-net.com/hosts/how_to_use_hosts.html Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Er det noen som har en guide til hvordan man reinstallerer en windows pc? Med bilder. Må ikke være med tekst, men er foretrukket (Er ikke til meg nei) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Putt DVD i DVD-rom -> reboot -> trykk F8 ved POST -> velg DVD-rom -> følg instruksjonene. 1 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Skulle se "Black Swan" i dag, men grunnet tekniske problemer med kinoutstyret ble forestillingen kansellert. Småkjipt, men fikk to kinobilletter som kompensasjon. \o/ Winning! Endret 6. mars 2011 av Sidious 1 Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Du får 2GB gratis ja Ja, opp i nettskyen må de. Så er vel ikke det mest praktiske Nei det må de ikke LAN sync is a Dropbox feature that speeds syncing dramatically when the file exists on your Local Area Network (LAN).... With LAN syncing, Dropbox will look for the new file on your Local Area Network first, bypassing the need to download the file from Dropbox servers, thus speeding up the syncing process considerably. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Putt DVD i DVD-rom -> reboot -> trykk F8 ved POST -> velg DVD-rom -> følg instruksjonene. Takk, men vet hvordan jeg gjør det. Men jeg trenger en guide med bilder for jeg skal presentere hvordan man skal reinstallere en pc på skolen (må for en eller annen grunn det i norsk faget ) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Putt DVD i DVD-rom -> reboot -> trykk F8 ved POST -> velg DVD-rom -> følg instruksjonene. Takk, men vet hvordan jeg gjør det. Men jeg trenger en guide med bilder for jeg skal presentere hvordan man skal reinstallere en pc på skolen (må for en eller annen grunn det i norsk faget ) Lag en selv? Bilder finner man alltid på nettet. Evnt. ta med deg en laptop og gjør det "live" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg