WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Du påstår nå at du aldri har vært syk? Aldri hatt feber? Aldri spydd? yeah right.. Ja, jeg har så bra immunforsvar jeg..ehh.. Jeg har i hvert fall aldri spydd av å være syk, og det er faktisk sant. Hvis man ser bort fra at jeg kastet opp/hostet opp blod en gang jeg stod på hodet mens jeg blødde neseblod. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 I fylla er hormonene litt ustabile. Omtrent som gravide kvinner. Sant nok. Klarer fremdeles ikke å la være å flire når jeg ser for meg den scenen, dog. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 He nokken sett filmen min? Den e best Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Du påstår nå at du aldri har vært syk? Aldri hatt feber? Aldri spydd? yeah right.. Ja, jeg har så bra immunforsvar jeg..ehh.. Jeg har i hvert fall aldri spydd av å være syk, og det er faktisk sant. Hvis man ser bort fra at jeg kastet opp/hostet opp blod en gang jeg stod på hodet mens jeg blødde neseblod. Lever du i en boble eller.no? Bubblegirl! He nokken sett filmen min? Den e best Nei, den var drit kjedelig. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ja, jeg har så bra immunforsvar jeg..ehh.. Jeg har i hvert fall aldri spydd av å være syk, og det er faktisk sant. Hvis man ser bort fra at jeg kastet opp/hostet opp blod en gang jeg stod på hodet mens jeg blødde neseblod. Greit nok det, men immunforsvaret styrker seg etterhvert som du får sykdommer og etterhver blir resisten mot de. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Fikk streng beskjed om å pakke i kun en koffort.. Det var den shoppingdrømmen Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Fikk streng beskjed om å pakke i kun en koffort.. Det var den shoppingdrømmen Ta med en bag som kan bli helt flat. Så kan du shoppe og legge ting i den Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Lever du i en boble eller.no? Bubblegirl! Minner meg om en film eller noe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 He nokken sett filmen min? Den e best Sett bedre, best var nok og overdrive, men du var flink da Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Fikk streng beskjed om å pakke i kun en koffort.. Det var den shoppingdrømmen Ta med en bag som kan bli helt flat. Så kan du shoppe og legge ting i den Joa men nå er jeg bare sinna! Får se hva jeg gjør, skal tross alt på ett fabrikkutsalg med sko på 6000kvm Endret 23. februar 2008 av frøken strøken Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Joa men nå er jeg bare sinna! Får se hva jeg gjør, skal tross alt på ett fabrikkutsalg med sko på 6000kvm Hvorfor? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Altså. Dette ender sikkert opp med at folk legger meg for hat. Men kan vi ikke prøve å holde oss til bokmål her inne? For min del må folk gjerne bruke nynorsk om de behersker dette, men et fåtall av dem som bruker det behersker det. oO Hvis en høy grad av kompetanse innen en målform hadde vært et krav for å få poste her i FK ville det blitt veldig, veldig stille. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Joa men nå er jeg bare sinna! Får se hva jeg gjør, skal tross alt på ett fabrikkutsalg med sko på 6000kvm Hvorfor? Hvorfor jeg er sinna? Fordi det sier seg selv at når man skal pakke for 3 mann i en koffort er det ikke plass til masse sko Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Hvis en høy grad av kompetanse innen en målform hadde vært et krav for å få poste her i FK ville det blitt veldig, veldig stille. Skremmende sant Hvorfor jeg er sinna? Fordi det sier seg selv at når man skal pakke for 3 mann i en koffort er det ikke plass til masse sko Jamen du legger en ekstra bag oppi kofferten, så pakker du skoene i den når du skal hjem... Dessuten kan du ha ganske mye håndbagasje... Endret 23. februar 2008 av Nora90 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Lever du i en boble eller.no? Bubblegirl! Minner meg om en film eller noe *riste på hodet* Det er Seinfield jo! Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hvorfor jeg er sinna? Fordi det sier seg selv at når man skal pakke for 3 mann i en koffort er det ikke plass til masse sko Jamen du legger en ekstra bag oppi kofferten, så pakker du skoene i den når du skal hjem... Dessuten kan du ha ganske mye håndbagasje... Slutt å være slik en problemløser, la meg være litt sinna på sambo. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Åja, men da kunne jeg ikke vite. Er hikke en sykdom eller noe? Jeg har det hele tiden.. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Slutt å være slik en problemløser, la meg være litt sinna på sambo. Neida, la han heller bære på en veske med sko når dere skal hjem Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Åja, men da kunne jeg ikke vite. Er hikke en sykdom eller noe? Jeg har det hele tiden.. Sakset fra wikipedia:Langvarig hikke kan vare i flere dager og kan være et tegn på alvorlig sykdom, blant annet sykdommer i hjernen eller kreft i strupe. Den må derfor undersøkes av lege, slik at man eventuelt kan finne årsaken og får satt i gang behandling. Hikken kan dempes ved hjelp av medikamenter. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Slutt å være slik en problemløser, la meg være litt sinna på sambo. Neida, la han heller bære på en veske med sko når dere skal hjem Ja vi får se Blir bare irritert hadde vært enklere med to kofferter i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg