Kammizez Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 No tye je du ska ta å ro 'ei ne lite her! dette er ganske imponerende da. though, litt overdrevent for min smak. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Og det er ikke dette? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Det rare er jo at jentene ser sterkere ut enn gutta Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Og det er ikke dette? jo, helt klart. Men der har hun gått over grensen fra å være veltrent til å være skummelt stor. Så henne i kjole igår på medaljeseremonien. Det så bare feil ut. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Hadde det ikke vært for Hedmark og Trøndelag hadde Norge vært skit! L2 lev med det! Nåja, hedmark er greit nok, men det finnes ikke et menneske fra trøndelag som kan stutre fram et eneste ord på den grusomme uteliggerdialekta si uten å høres ut som noen fra tangerudbakken. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Hadde det ikke vært for Hedmark og Trøndelag hadde Norge vært skit! L2 lev med det! Nåja, hedmark er greit nok, men det finnes ikke et menneske fra trøndelag som kan stutre fram et eneste ord på den grusomme uteliggerdialekta si uten å høres ut som noen fra tangerudbakken. HÆÆÆ trønder dialekta er jo nydelig Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Er det autosaving på borderlands? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Er det autosaving på borderlands? Jepp, og du kan også velge om du vil lagre hver gang du går ut av spillet. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Er det autosaving på borderlands? Jepp, og du kan også velge om du vil lagre hver gang du går ut av spillet. ok fint Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 God morgen, folkens Jeg sto opp for 30 min siden Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Finnes det noen måte å kurere latskap på? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Spark i rævva. Finnes det noen måte å kurere latskap på? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Spark i rævva. Finnes det noen måte å kurere latskap på? Det her allerede prøvd ut. Det har egentlig bare en motsatt effekt.. Gå 5-mila Fysisk aktivitet er ikke noe problem. Skolearbeid derimot... Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg vet ikke helt hvorfor, men... kjæresten min sitter og plukker kviser på ryggen min nå O.O Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Noen her som har sett filmen "Season of the Witch" som går på kino for tiden? VUrderer å se den i kveld nemlig. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg vet ikke helt hvorfor, men... kjæresten min sitter og plukker kviser på ryggen min nå O.O ... i helvete Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Noen her som har sett filmen "Season of the Witch" som går på kino for tiden? VUrderer å se den i kveld nemlig. Den med Nic Cage? Kan nesten garantere at den er dårleg. Kanskje grei som hjernedød underhaldning då, er lett å få seg ein latter av mr. Cage. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Rykte: 1337 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg