Erav Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Petter er HARD. Skulle nesten likt å vite hva han er lagd av .... Egg og sæd, om du må vite det Endret 6. mars 2011 av Erav 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Egg og sæd, om du må vite det Ikke Northug nei! Han er laget av noe spesielt. Vet ikke hva, men han er ikke et menneske! Et monster! 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Living tissue over metal endo-skeleton Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 han har jo drukket tran og dratt tømmer gjennom skogen siden han var 4 år, så er ikke så rart han framstår som et monster idag. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 han har jo drukket tran og dratt tømmer gjennom skogen siden han var 4 år, så er ikke så rart han framstår som et monster idag. Var det noe du ville? ( ja jeg bor i skogen og drikker tran) Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 han har jo drukket tran og dratt tømmer gjennom skogen siden han var 4 år, så er ikke så rart han framstår som et monster idag. Var det noe du ville? ( ja jeg bor i skogen og drikker tran) Jeg også. Vel, jeg drikker ikke tran. Jeg fisker fisk og spiser den rå. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Skal sies at jeg ikke drikker veldig mye tran lenger jeg heller, men gjorde det før. Monster er et navn jeg kan gå under Endret 6. mars 2011 av Petter Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 så søt han fra Canada var! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 så søt han fra Canada var! Justin Bieber? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Han og, men tenkte mer på Alex Harvey Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Harvey er kul. Men Johaug, good god woman! Den damen skal bli min. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Harvey er kul. Men Johaug, good god woman! Den damen skal bli min. Hun er pen helt til hun begynner å snakke. Dialekten hennes er bare merkelig og det meste hun sier blir bare kleint å høre på... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Harvey er kul. Men Johaug, good god woman! Den damen skal bli min. Hun er pen helt til hun begynner å snakke. Dialekten hennes er bare merkelig og det meste hun sier blir bare kleint å høre på... Nei hun er perfekt på alle mulige måter! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Harvey er kul. Men Johaug, good god woman! Den damen skal bli min. Hun er pen helt til hun begynner å snakke. Dialekten hennes er bare merkelig og det meste hun sier blir bare kleint å høre på... Hva faen er galt med Østerdals dialekt? Hadde det ikke vært for Hedmark og Trøndelag hadde Norge vært skit! L2 lev med det! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 HMm, jeg hadde faktisk vært villig til å flytte opp til Dalsbygda med Johaug jeg! Tenk på det! Langt ute i skauen. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Hva faen er galt med Østerdals dialekt? Hadde det ikke vært for Hedmark og Trøndelag hadde Norge vært skit! L2 lev med det! Hva som er galt? Det høres forferdelig ut. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Dalsbygda er da ikke langt uti skauen. Det ligger ca. 5 minutter fra Os, samt at det har ett sentrum og det er RIMELIG tett i mellom gårdene. Livlig lita bygd . Digger å være hos fattern som bor der Hva faen er galt med Østerdals dialekt? Hadde det ikke vært for Hedmark og Trøndelag hadde Norge vært skit! L2 lev med det! Hva som er galt? Det høres forferdelig ut. No tye je du ska ta å ro 'ei ne lite her! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 han har jo drukket tran og dratt tømmer gjennom skogen siden han var 4 år, så er ikke så rart han framstår som et monster idag. Var det noe du ville? ( ja jeg bor i skogen og drikker tran) ?? Hva er det du prater om ? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Dalsbygda er da ikke langt uti skauen. Det ligger ca. 5 minutter fra Os, samt at det har ett sentrum og det er RIMELIG tett i mellom gårdene. Livlig lita bygd . Digger å være hos fattern som bor der Os er da ikke så stort det heller Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Dalsbygda er da ikke langt uti skauen. Det ligger ca. 5 minutter fra Os, samt at det har ett sentrum og det er RIMELIG tett i mellom gårdene. Livlig lita bygd . Digger å være hos fattern som bor der Os er da ikke så stort det heller Større enn Dalsbygda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg