nO0_o Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Sangtips ? Sovetid! God natt mennesker, vi snakkes ca. 5min etter at jeg våkner Natta! Sov godt! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Hvorfor det? Hamstere er renslige av natur, rør kan jeg ganske enkelt ta ut av buret, om jeg kjøper fra en bra oppdretter biter ikke hamsteren med mindre den har en god grunn og de fleste hamstere liker løpehjul veldig godt.. Ja, alt det kan du gjøre. Det blir omtrent like lett å få til å fungere som å.. lære gullfisker basket. 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Hey! Sang tips? Velvet Underground - Venus in Furs. Endret 6. mars 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Okey, folkens - trenger deres hjelp. Greide å invitere en jente ut på kino i morgen, men ANER ikke hva som er verdt å se. Tips til noe som går på kino som er bra og ikke er Elias i 3D elns? Bor i Oslo. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Hey! Sang tips? Velvet Underground - Venus in Furs. Ikkeno for meg Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Får ikkje sove, og har who owns my heart på hjerna. Jaddaaaa... Og der fekk eg noko drit på auget. Hurra. Og mobilen retta drit til stor. Fantastisk. Endret 6. mars 2011 av svelemoe Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Okey, folkens - trenger deres hjelp. Greide å invitere en jente ut på kino i morgen, men ANER ikke hva som er verdt å se. Tips til noe som går på kino som er bra og ikke er Elias i 3D elns? Bor i Oslo. Umulig å vite hva slags film du er ute etter såklart, men er du ute etter en thriller, så kunne dere sett Black Swan? Krever muligens at jenta ikke er dum som et brød though. Har nesten ikke sett noen filmer som går på kino nå, men Black Swan var hvertfall en kvalitetsfilm. du kan evt. se Gråtass får en ny venn. Den vises ikke i 3D og er ikke en båt. Den heter heller ikke Elias.. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Sovet i alt for mange timer i dag etter fylla i går kveld, og man skal være i skauen om 6.5t Absinthe, you're the devil! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Husj, jeg prøvde å legge meg for en time siden men hostet så sinnssvakt mye at jeg bare sto opp igjen. Hoster jo til jeg er blå i trynet. Da får man ikke sove akkurat. Får se om en diger kopp te løser opp i sakene. Endret 6. mars 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Jooo Forever Alone Tips til middel som tar knekken på lukt fra en alt for gammel kontorstol ? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Dette er du sikker på vil fungere ? Gidder ikke noe eddiklukt blandet med sur kontorstol her alså Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Hvor sikker må jeg være før du prøver? Google is your friend. Har god erfaring med eddik når det gjelder svett treningstøy hvert fall. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg våkna klokka 7 og får ikke sove igjen.... Hurraaaaa... Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Du må jo være rimelig sikker, jeg gidder som sagt ikke noe enda verre lukt en det som er Men et par dl eddik i sprayflaske , så er det bare å skure i vei slik at det setter seg Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Jonas ligger ved siden av meg mens han snorker og lager rare lyder 2 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Gjorde jeg vel ikke! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 tidlig oppe etter grise fylla, gleder seg til 5mila Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg