Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor det? Hamstere er renslige av natur, rør kan jeg ganske enkelt ta ut av buret, om jeg kjøper fra en bra oppdretter biter ikke hamsteren med mindre den har en god grunn og de fleste hamstere liker løpehjul veldig godt..

Ja, alt det kan du gjøre. Det blir omtrent like lett å få til å fungere som å.. lære gullfisker basket.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Okey, folkens - trenger deres hjelp. Greide å invitere en jente ut på kino i morgen, men ANER ikke hva som er verdt å se. Tips til noe som går på kino som er bra og ikke er Elias i 3D elns? Bor i Oslo.

Umulig å vite hva slags film du er ute etter såklart, men er du ute etter en thriller, så kunne dere sett Black Swan? Krever muligens at jenta ikke er dum som et brød though.

Har nesten ikke sett noen filmer som går på kino nå, men Black Swan var hvertfall en kvalitetsfilm.

du kan evt. se Gråtass får en ny venn. Den vises ikke i 3D og er ikke en båt. Den heter heller ikke Elias..

Lenke til kommentar

Husj, jeg prøvde å legge meg for en time siden men hostet så sinnssvakt mye at jeg bare sto opp igjen. Hoster jo til jeg er blå i trynet. Da får man ikke sove akkurat. Får se om en diger kopp te løser opp i sakene.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...