Runar Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Natten er kl. 00:00, basta bom! Midnatt er klokken 00:00, resten er natt. Det er ikke "feil" å si god natt til noen hvis klokken er 2300, eller 0330. Mener nå jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Jøsses, er klokken så mye? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Nesten så jeg blir skremt av meg selv nå. Har sittet og brukt hele lørdagskvelden til hekling, og nå har jeg i tillegg blitt sittende å høre på "countrytimen" på radio Norge. Scary Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Nesten så jeg blir skremt av meg selv nå. Har sittet og brukt hele lørdagskvelden til hekling, og nå har jeg i tillegg blitt sittende å høre på "countrytimen" på radio Norge. Scary Samme scenario med meg, bare litt andre ting som spilte inn i dag. Synd. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Midnatt er klokken 00:00, resten er natt. Det er ikke "feil" å si god natt til noen hvis klokken er 2300, eller 0330. Mener nå jeg. Du tar feil! Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Voldsomt hvor stille det ble da Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Nesten så jeg blir skremt av meg selv nå. Har sittet og brukt hele lørdagskvelden til hekling, og nå har jeg i tillegg blitt sittende å høre på "countrytimen" på radio Norge. Scary Ja, er det ikke koselig? Har kvelder/netter hvor country/danseband/norsk/random jukebokx står på tv'n. Syns det er så kos. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Et land hvor bensinstasjoner ikke har åpent om natta og naboen har traktorer i alle regnbuens farger. Til tross for at dette kanskje høres absurd ut så fikk jeg hjemlengsel av den setningen der. Nesten så jeg blir skremt av meg selv nå. Har sittet og brukt hele lørdagskvelden til hekling, og nå har jeg i tillegg blitt sittende å høre på "countrytimen" på radio Norge. Scary Du sover på sofaen i kveld. Endret 6. mars 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Nesten så jeg blir skremt av meg selv nå. Har sittet og brukt hele lørdagskvelden til hekling, og nå har jeg i tillegg blitt sittende å høre på "countrytimen" på radio Norge. Scary Ja, er det ikke koselig? Har kvelder/netter hvor country/danseband/norsk/random jukebokx står på tv'n. Syns det er så kos. Endte opp med skifte av kanal nå. Gikk over til folkeviser med et stort innslag av Bjørn Eidsvåg. Så da ble det P4 i stedet Har hekla ferdig ei hel lue nå, og holder på med matchende pulsvarmere Du sover på sofaen i kveld. Ikke søttan Endret 6. mars 2011 av Cinque Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Du tar feil! Prove me wrong! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Du tar feil! Prove me wrong! Fair enough. God moratt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 God moratt. Sov godt! Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Alle dyrene sover.. Kjeeedelig... Jeg trenger en hamster. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Alle dyrene sover.. Kjeeedelig... Jeg trenger en hamster. Du har lyst på eit dyr som gjerne barrikaderer seg i sin eigen skit inne i rør og lagar eit helvetes leven midt på natta ved å gnage i buret sitt? Eg snakkar av erfaring. Beit meg gjorde den også, uansett kor vennlig eg prøvde å vere med den. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Den skal bo i et bur uten rør og bli stueren. Den skal selvsagt ikke bite og den skal bare løpe i hjulet om natta, ikke gnage. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Akkurat ja. Trur det er enklare å få gullfiskar til å spele basket. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Hvorfor det? Hamstere er renslige av natur, rør kan jeg ganske enkelt ta ut av buret, om jeg kjøper fra en bra oppdretter biter ikke hamsteren med mindre den har en god grunn og de fleste hamstere liker løpehjul veldig godt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Ikke søttan Ok Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Ok Takk, nå får jeg ikke sove i natt. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Sovetid! God natt mennesker, vi snakkes ca. 5min etter at jeg våkner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg