Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Det er ingen god lørdag. Dataen min funker ikke Hvordan kan du sitte her da? Witch-craft Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Har ikke tenkt på at hun kanskje bruker en annen maskin? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Haha, kan se for meg at du styrter ned mot dolokket og prøver "febrilsk" å få opp lokket før alt kom ut og du bare ser rundt deg etter alt griset. Dakar I tillegg til at man er så kvalm at en kjenner invollene presser seg sammen for å bli kvitt det en har i magen så må man ned å hente ei bøtte å få opp det værste for størknet spy er ikke akkurat noe lett å få bort heller Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 jeg loller av b-real.Du er en lol. Hvordan kan man være en "lol"? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Uff, been there. Er helt forferdelig. Skjønner ikke at du orker i det hele tatt å være oppe nå. Så lenge du ikke får særbehandling? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hvordan kan man være en "lol"?Det burde da du vite. Du er jo en. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Omgangsyke er noe jeg ikke unner noen. Hadde det på klassetur til Polen, jeg. Awch. I bussen. Hvordan får du det til? Har aldri hatt omganssyke Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Aner vel ikke jeg. Bare ble smittet av en muppet i klassen... Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hørte et genialt sitat her om dagen: Hvorfor bruker jenter sminke og parfyme? Fordi de er stygge og lukter vondt. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 *spying* Jeg kan trøste deg med at jeg spydde opp hele leiligheten der jeg bor i jula , pga at jeg ikke klarte å holde det igjen. Det var bokstavelig talt en stripe (med sidespor overalt!) fra soverommet til badet og det er en avstand på noen meter. I tilleg var badedøra igjen, ergo ble den hovedmålet for det som kom opp, så jeg var i grunn ferdig med oppkastinga når jeg kom til doskåla. Det var så ille at jeg begynte å grine, steinfull og naken. Haha. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Det var så ille at jeg begynte å grine, steinfull og naken. Haha. You made my day. haha, kan se det for meg. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Det er ingen god lørdag. Dataen min funker ikke Hvordan kan du sitte her da? Witch-craft <3G Craft Endret 23. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hvordan kan man være en "lol"?Det beviste du akkurat selv nå. Hvordan får du det til? Har aldri hatt omganssyke Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 jeg loller av b-real. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 DID NOT Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 oookei, vendte tydeligvis hele forumkafeen mot meg.. Jaja, stikker av før dere bader meg i tjære og fjær. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 oookei, vendte tydeligvis hele forumkafeen mot meg.. Jaja, stikker av før dere bader meg i tjære og fjær. Tihi... Vi har da ikke noe i mot deg. Vi bare erter deg litt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 DID NOT Du påstår nå at du aldri har vært syk? Aldri hatt feber? Aldri spydd? yeah right.. oookei, vendte tydeligvis hele forumkafeen mot meg.. Jaja, stikker av før dere bader meg i tjære og fjær. Herregud, ikke ta alt så alvorlig da Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Det var så ille at jeg begynte å grine, steinfull og naken. Haha. You made my day. haha, kan se det for meg. Tror jeg heller jeg hadde begynt å le på en litt hysterisk, resignert måte. Bright side etc. Det er jo en god historie for senere anledninger. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 I fylla er hormonene litt ustabile. Omtrent som gravide kvinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg