Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fernet Branca er jo standard.

Jeg har alltid med meg en flaske Fernet Branca når jeg er ute å reiser til land utenfor allfarvei. Fernet'en regulerer jo magen. Helsebringende effekt hehe.

Samme gjelder jo forsåvidt Gammel Dansk.

Bra for magen, ikke for halsen, og da er jeg jo tilbake der jeg startet.

Er altså smaken som gjør at jeg brekker meg eller kaster opp FYI ;)

Lenke til kommentar

Jeg har alltid med meg en flaske Fernet Branca når jeg er ute å reiser til land utenfor allfarvei. Fernet'en regulerer jo magen. Helsebringende effekt hehe.

Husker mamma putta i meg en størt med Jäger når jeg ble dårlig i magen i Tyrkia for mange år siden. Ble bra i magen så fort som fy, men har ikke hælt Jäger etterpå :p

Lenke til kommentar

Husker mamma putta i meg en størt med Jäger når jeg ble dårlig i magen i Tyrkia for mange år siden. Ble bra i magen så fort som fy, men har ikke hælt Jäger etterpå :p

Jäger og Fernet er omtrent det samme så ja.

Tok med en flaske til India når jeg var der i Januar, gikk jo bra det. Var ikke så lenge og spiste kun på gode restauranter, men man vet jo aldri.

Lenke til kommentar

Jeg spiste på matmarked med plaststoler og matboder for ca. 6,5kr pr. rett :cool:

...og du klarte deg uten Fernet Branca? Fytti faen du må jo ha mage av stål.

Når jeg drar til Vietnam i sommeren skal jeg faen ha dobbel dose Fernet med. Da skal jeg nemlig spise verdens dårligste matrett.

Lenke til kommentar
Da skal jeg nemlig spise verdens dårligste matrett.

Jeg føler dere trenger en forklaring på dette. Grunnen til at jeg skal spise verdens dårligste matrett er kun for å ha noe å skryte av. Da kan jeg toppe alle mathistorier nemlig. "Husker dere den tørre rullekaken hos tatt Gunnlaug den var jævlig dårlig". Så kontrer jeg kjapt "Nja, jeg har spist ufødt kyllingfoster inkl nebb, fjær, hinne og alt. DET VAR ILLE DET".

Mat i spoiler, ikke for den sarte sjel.

post-175760-0-67886000-1299361053_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Da skal jeg nemlig spise verdens dårligste matrett.

Jeg føler dere trenger en forklaring på dette. Grunnen til at jeg skal spise verdens dårligste matrett er kun for å ha noe å skryte av. Da kan jeg toppe alle mathistorier nemlig. "Husker dere den tørre rullekaken hos tatt Gunnlaug den var jævlig dårlig". Så kontrer jeg kjapt "Nja, jeg har spist ufødt kyllingfoster inkl nebb, fjær, hinne og alt. DET VAR ILLE DET".

Mat i spoiler, ikke for den sarte sjel.

post-175760-0-67886000-1299361053_thumb.jpg

Huff, da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...