Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Fernet Branca er jo standard. Jeg har alltid med meg en flaske Fernet Branca når jeg er ute å reiser til land utenfor allfarvei. Fernet'en regulerer jo magen. Helsebringende effekt hehe. Samme gjelder jo forsåvidt Gammel Dansk. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg er irritert over at jeg har drukket så mye hostesaft at Colaen smaker hostesaft. Hostesaft smaker jo godt Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Fernet Branca er jo standard. Jeg har alltid med meg en flaske Fernet Branca når jeg er ute å reiser til land utenfor allfarvei. Fernet'en regulerer jo magen. Helsebringende effekt hehe. Samme gjelder jo forsåvidt Gammel Dansk. Bra for magen, ikke for halsen, og da er jeg jo tilbake der jeg startet. Er altså smaken som gjør at jeg brekker meg eller kaster opp FYI Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Fishermans Friend. Strongest there is. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg er irritert over at jeg ikke finner en hostesaft som ikke fører til at jeg brekker meg/kaster opp Prøvd Jägermeister eller Captain Morgan? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Fernet Branca er jo standard. Jeg har alltid med meg en flaske Fernet Branca når jeg er ute å reiser til land utenfor allfarvei. Fernet'en regulerer jo magen. Helsebringende effekt hehe. Samme gjelder jo forsåvidt Gammel Dansk. Husker mamma putta i meg en størt med Jäger når jeg ble dårlig i magen i Tyrkia for mange år siden. Ble bra i magen så fort som fy, men har ikke hælt Jäger etterpå Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Fernet Branca er jo standard. Jeg har alltid med meg en flaske Fernet Branca når jeg er ute å reiser til land utenfor allfarvei. Fernet'en regulerer jo magen. Helsebringende effekt hehe. Samme gjelder jo forsåvidt Gammel Dansk. Husker mamma putta i meg en størt med Jäger når jeg ble dårlig i magen i Tyrkia for mange år siden. Ble bra i magen så fort som fy, men har ikke hælt Jäger etterpå Jäger og Fernet er omtrent det samme så ja. Tok med en flaske til India når jeg var der i Januar, gikk jo bra det. Var ikke så lenge og spiste kun på gode restauranter, men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Mchansern, jeg må bare gratulere deg for at du fortsatt holder "Überkönig-trenden" gående. neste stopp er den norske ordbok. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Mchansern, jeg må bare gratulere deg for at du fortsatt holder "Überkönig-trenden" gående. neste stopp er den norske ordbok. Tusen takk for støtten. Hvis Petter Schjerven er her, can you hear me!? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg er irritert over at jeg ikke finner en hostesaft som ikke fører til at jeg brekker meg/kaster opp Prøvd Jägermeister eller Captain Morgan? Støttes! Evt: Fisherman Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg spiste på matmarked med plaststoler og matboder for ca. 6,5kr pr. rett Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg skal begynne å bruke "überkönig" så mye at det sprer seg til min omgangskrets. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg spiste på matmarked med plaststoler og matboder for ca. 6,5kr pr. rett ...og du klarte deg uten Fernet Branca? Fytti faen du må jo ha mage av stål. Når jeg drar til Vietnam i sommeren skal jeg faen ha dobbel dose Fernet med. Da skal jeg nemlig spise verdens dårligste matrett. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Ikke noe problem, hadde med Immodium mot akutt diarè, men hadde aldri bruk for det Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Da skal jeg nemlig spise verdens dårligste matrett. Jeg føler dere trenger en forklaring på dette. Grunnen til at jeg skal spise verdens dårligste matrett er kun for å ha noe å skryte av. Da kan jeg toppe alle mathistorier nemlig. "Husker dere den tørre rullekaken hos tatt Gunnlaug den var jævlig dårlig". Så kontrer jeg kjapt "Nja, jeg har spist ufødt kyllingfoster inkl nebb, fjær, hinne og alt. DET VAR ILLE DET". Mat i spoiler, ikke for den sarte sjel. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Hm...er whiskey bra for halsen, tro? Kanskje det dreper noe basiller nedi der. Må testes. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Da skal jeg nemlig spise verdens dårligste matrett. Jeg føler dere trenger en forklaring på dette. Grunnen til at jeg skal spise verdens dårligste matrett er kun for å ha noe å skryte av. Da kan jeg toppe alle mathistorier nemlig. "Husker dere den tørre rullekaken hos tatt Gunnlaug den var jævlig dårlig". Så kontrer jeg kjapt "Nja, jeg har spist ufødt kyllingfoster inkl nebb, fjær, hinne og alt. DET VAR ILLE DET". Mat i spoiler, ikke for den sarte sjel. Huff, da. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 ahh... det har jeg sett Mchansern, sett en som spiste det faktisk. Jeg blir kvalm bare på tanken, klarer ikke ekle matretter. Forså meg rett, jeg har egentlig ikke noe i mot å prøve frityrstekte krabbere/krypere, men bare tanken på fjær i kjeften gjør meg dårlig Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Går det an å ha et født foster? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Går det an å ha et født foster? Er hjemmesiden din flisespikker.com eller kverulant.com? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg