Tunky Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Hva betyr Uberkonig? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) not, i solidaritet Solidaritet finnes dessverre ikke i ordboken min. Jeg kjøpte anti-commie boken. Derfor går jeg for TMB's strålende forslag, takk skal du ha. Endret 5. mars 2011 av Mchansern 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Hva betyr Uberkonig? Tillat meg, selve ordsmeden av ordet til å komme med en definisjon: "Überkönig: Adjektiv. Entall. Brukes som kraftord om ting som er flotte, storartet og fantastiske". La oss nå bruke det i en setning: Mchansern er en überkönig fyr. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) not, i solidaritet Solidaritet finnes dessverre ikke i ordboken min. Jeg kjøpte anti-commie boken. Derfor går jeg for TMB's strålende forslag, takk skal du ha. Heyhey, ikke undervurder solidaritet. Det er jo tross alt grunnlag for mye rikdom i verden. Det fører til etterspørsel eller senere krav om gjengjeldelse. Endret 5. mars 2011 av multisync Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Da ble det hekling av lue med AC/DC-top ten på VH1. Pussig kombo egentlig Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg tror jeg skal gå å slenge med snabben. Nei høh? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Trenger hjelp til å finne en überkönig sveis. Må passe inn i mitt metal-image. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Skinn deg. Instant win Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Skinn deg. Instant win Evt la det gro! Begge er metal! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Passer dårlig med skjegget. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Trenger hjelp til å finne en überkönig sveis. Må passe inn i mitt metal-image. I og med at langt hår som regel ser jævlig ut, og at man ser ut som en nynazist når du er skalla, så foreslår jeg en hard backslick ala duden i Satyricon. Helpful Hansern is helpful. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Skinn deg. Instant win Evt la det gro! Begge er metal! La det gro og skaff deg krølltang. Da blir du hardkåre Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Det er to sammensatte tyske ord. Über = over, og König = konge. Altså Overkonge. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Trenger hjelp til å finne en überkönig sveis. Må passe inn i mitt metal-image. I og med at langt hår som regel ser jævlig ut, og at man ser ut som en nynazist når du er skalla, så foreslår jeg en hard backslick ala duden i Satyricon. Helpful Hansern is helpful. Jeg hater å havne nederst på siden. Og Bytex, ja jeg vet det. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Vil gro langt, men har tjukt hår så det går seint. Vil ikke skinne, ser dumt ut med skjegget (har prøvd). Backslick, ja, går mye hårprodukter. Det er dyrt. Får se. Tenkte jeg skulle prøve å skinne meg på sidene og ha faux-hawk og "hockey". Høres rart ut, men tror det kan bli litt kult. Endret 5. mars 2011 av Knewt Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 I have calculated your chances of survival ... You wont like it Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Sykt så irriterende med sang på film osv. de lipsyncer til, og du hører det ikke passer akustisk med rommet en gang. Du hører at de har spilt inn sangen minst like mye i studio og tweaket som om de skulle laget et helt pop-album Det setter meg litt ut av handlingen når det er noe som ikke passer i det heletatt som dette. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg er fortsatt irritert over at kollegaen min vant t/r Bangkok i businessclass og opphold på 5* hotell. Pokker at jeg ikke var med. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg er irritert over at jeg har drukket så mye hostesaft at Colaen smaker hostesaft. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg er irritert over at jeg ikke finner en hostesaft som ikke fører til at jeg brekker meg/kaster opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg