KristineS Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Her var det biffsnadder med løk, paprika, og sjampingjong med bernaisesaus og pommes noisettes ^^, Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Noen som har en PC som står på 24/7 som kunne kontaktet meg? Har et lite spørsmål. Gjerne en PC du ikke bruker, som er en server for nettet ditt hjemme eller noe slikt. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) jeg hadde en server ståendes oppe 24/7, men den tålte ikke belastningen når jeg var innom med den andre maskinen og overførte filer... btw, romis, er det ikke påtide å skifte avatar? er ikke jul lenger.. Endret 5. mars 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Gahhh... jeg er alene hjemme, syk og burde få meg noe mat. What to do? What to make? er jo ikke noe enkelt og godt spiselig i huset som jeg kommer på (eller som ikke trenger tining) Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 jeg hadde en server ståendes oppe 24/7, men den tålte ikke belastningen når jeg var innom med den andre maskinen og overførte filer... btw, romis, er det ikke påtide å skifte avatar? er ikke jul lenger.. Jula varer helt til påske. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Update: Idag har jeg hostet så insanely mye at fyllingene i tennene verker, og jeg har dundre-hodepine. Men nesa renner ikke. Fra pest til kolera, liksom. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg tror biff er litt bedre. Jeg spiste biff som har ligget i ovnen i over 2 timer, kjernetemp på ca. 60 grader. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Update: Idag har jeg hostet så insanely mye at fyllingene i tennene verker, og jeg har dundre-hodepine. Men nesa renner ikke. Fra pest til kolera, liksom. God bedring Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Noen som har en PC som står på 24/7 som kunne kontaktet meg? Har et lite spørsmål. Gjerne en PC du ikke bruker, som er en server for nettet ditt hjemme eller noe slikt. Trenger du fortsatt hjelp/svar? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg tror biff er litt bedre. Jeg spiste biff som har ligget i ovnen i over 2 timer, kjernetemp på ca. 60 grader. Det gjorde ikke jeg. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Noen som har en PC som står på 24/7 som kunne kontaktet meg? Har et lite spørsmål. Gjerne en PC du ikke bruker, som er en server for nettet ditt hjemme eller noe slikt. Trenger du fortsatt hjelp/svar? Ja. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Nye Fangene på Fortet suger ræv. Bare roping og hyling og skriking hele tiden jo. Er vel ikke nødvendig for 5 kvinnfolk og hyle "KOM IGJEN KOM IGJEN VÆR FLINK NÅ HEI HEI HEI HEI" med utestemme heeeeeele tiden? Jeg hadde garantert ropt HOLD KJEFT tilbake. Endret 5. mars 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Nye Fangene på Fortet suger ræv. Bare roping og hyling og skriking hele tiden jo. Er vel ikke nødvendig for 5 kvinnfolk og hyle "KOM IGJEN KOM IGJEN VÆR FLINK NÅ HEI HEI HEI HEI" med utestemme heeeeeele tiden? Jeg hadde garantert ropt HOLD KJEFT tilbake. Jeg hadde drept de og tappet blodet deres på drikkeflaske som styrkedrikk. På den måten hadde de faktisk hjulpet meg til å vinne, i motsetning til å bare rope. Woohoo! 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Tror vi kan lage en ny reality-genre for FPF. Rope-og-skrike-riælllllity. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Ha en überkönig aften folkens. Bør jeg åpne en liten flaske eller ha en hvit dag? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Piss off. Er ikke mye uberkönig å snorte nesespray og hoste av seg hodet skal jeg si deg. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Ah, endelig har mitt ord begynt å spre seg videre til det norske folk. Überkönig skal snart være like fast inventar i norske ordbøker som "sevje". Trenger fortsatt svar fra dere i de tusen hjem, åpne en flaske or not? Endret 5. mars 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg