multisync Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Det gjør jeg også, men er midt på sommern, og da er det ca. samme temperatur som her (tro meg, jeg sjekket ) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Det gjør jeg også, men er midt på sommern, og da er det ca. samme temperatur som her (tro meg, jeg sjekket ) På sommeren i år reiser jeg til Sydlige Vietnam hvor jeg kan forvente 40 grader, fuktig som faen og monsun regnskurer. Luften er så fuktig at jeg sikkert må skrelle av meg T-skjorten. Grøss og gru. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Det hørtes bareekstremt ubehagelig ut Jeg har/hadde egentlig planer om å dra i de samme banene i sommer, men er veldig skeptisk på at det er noe for meg. Har tidligre ikke hatt så mye til overs for ekstrem varme, men det gikk fint med noenogtretti grader på forrige tur, så kanskje det kan funke Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Blir sikkert udigg av og til ja. Spes på templene hvor vi må gå med langermet og langbukser. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Knut-Datasmurf er den tøffeste degusen ever.. Vi har nettopp vært på tur rundt i huset. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Avskjedsvors hos en kompis som drar til utlandet et halvt år. Blir vel feiring av Johaug og dansing utover kvelden Pass dere forresten, skumle saker http://www.aftenposten.no/statsmakt/article4049745.ece Woho, jeg skal også feire Johaug. I morgen skal jeg forhåpentlig feire Northug med noen gode venner også. Skjønner ikke hvorfor den nyhetssaken ikke er på forsiden av alle aviser. Dette er jo store hendelser. Tenkt deg på byen i dag? Hadde vært moro å tatt en øl, om jeg ikke er altfor susete Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Ikke i dag dessverre, drar nok i morra riktignok men da må jeg begrense meg til et par pils i og med at det er jobb på mandag. Hadde vært kult å tatt en øl en gang ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Noen tips til en god oppskrift på hhv. eggekrem og vaniljekrem? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Det er biff. bernaisè og Pommes Noisettes da. Enda ikke bestemt meg om det blir rødvin eller øl til biffen. bernaisé er fattigmannssaus. Du burde vite bedre, Hans Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Det er biff. bernaisè og Pommes Noisettes da. Enda ikke bestemt meg om det blir rødvin eller øl til biffen. bernaisé er fattigmannssaus. Du burde vite bedre, Hans Bernaisèn er jo spedd ut med tårer fra fattige mennesker. Hjelper det? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Lag en digg rødvinssaus av kraften fra biffen i stedet Lenke til kommentar
Balli Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 noen som vet om et billig hotell nærme bergen tog stasjon? Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Akk hjemme fra mini-foumtreff med blant annet Nopros, Dravde den Feite og Juletreduden. Hva har folk gjort i dag? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg sitter å gremmes og ler over kommentarfeltet på div. nettaviser. I alle kommentarfelt uansett hva nyhetssaken er så kommer det svar ala: "JENS ER FEIG!!!! INN MED SIV" og "DETTE ER DET DE RØDGRØNNE SOM STÅR BAK" osv. selv om saken handler om noe helt annet... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Meahhahahhehhehgaaaaraaaaaa. Spiste biff idag. Med fløtegratinerte poteter og fløtesaus. :dribble: Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Meahhahahhehhehgaaaaraaaaaa. Spiste biff idag. Med fløtegratinerte poteter og fløtesaus. :dribble: OMnom Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg har spist potetmos og frossne kokte grønnsaker fy faen så trist. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 FÅ OSS TIL NESTE SIDE! AKTIVITET! Ikke klag på caps-locken min, gavekort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg