Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gjør jeg også, men er midt på sommern, og da er det ca. samme temperatur som her (tro meg, jeg sjekket :whistle: )

På sommeren i år reiser jeg til Sydlige Vietnam hvor jeg kan forvente 40 grader, fuktig som faen og monsun regnskurer.

Luften er så fuktig at jeg sikkert må skrelle av meg T-skjorten.

Grøss og gru.

Lenke til kommentar

Det hørtes bareekstremt ubehagelig ut :thumbdown:

Jeg har/hadde egentlig planer om å dra i de samme banene i sommer, men er veldig skeptisk på at det er noe for meg.

Har tidligre ikke hatt så mye til overs for ekstrem varme, men det gikk fint med noenogtretti grader på forrige tur, så kanskje det kan funke :whistle:

Lenke til kommentar

Avskjedsvors hos en kompis som drar til utlandet et halvt år. Blir vel feiring av Johaug og dansing utover kvelden

Pass dere forresten, skumle saker http://www.aftenposten.no/statsmakt/article4049745.ece

Woho, jeg skal også feire Johaug. I morgen skal jeg forhåpentlig feire Northug med noen gode venner også.

Skjønner ikke hvorfor den nyhetssaken ikke er på forsiden av alle aviser. Dette er jo store hendelser.

Tenkt deg på byen i dag? Hadde vært moro å tatt en øl, om jeg ikke er altfor susete

Lenke til kommentar

Jeg sitter å gremmes og ler over kommentarfeltet på div. nettaviser. I alle kommentarfelt uansett hva nyhetssaken er så kommer det svar ala:

"JENS ER FEIG!!!! INN MED SIV" og "DETTE ER DET DE RØDGRØNNE SOM STÅR BAK" osv. selv om saken handler om noe helt annet...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...