Yavel Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Formannen min i BUH Ikke helt med her? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Formannen min i BUH Ikke helt med her? Han var det første jeg så til venstre for meg (referer til bilde ovenfor) Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Formannen min i BUH Ikke helt med her? Han var det første jeg så til venstre for meg (referer til bilde ovenfor) Hva syns han om at du sitter her, når du er på et møte :O Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Formannen min i BUH Ikke helt med her? Han var det første jeg så til venstre for meg (referer til bilde ovenfor) Hva syns han om at du sitter her, når du er på et møte :O Han sitter på PC-en selv. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Fantastisk, det første jeg så var samboeren min, sitter på min venstre side i sofaen. Og det rett etter at jeg sa at han gjør meg gal, fordi han driver å irriterer og plager meg! Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Sjokoladen min er naturlig rik på antioksidanter. Hva skal dere idag? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Til middag blir det biff as usual. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Til middag blir det biff as usual. Høyner med taco og Frydenlund Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Vi skal ha skolebryllup idag. Jeg skal være Lars Monsen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Til middag blir det biff as usual. Høyner med taco og Frydenlund Det er biff. bernaisè og Pommes Noisettes da. Enda ikke bestemt meg om det blir rødvin eller øl til biffen. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Her blir det nachos til middag, tror jeg. omnomnom Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 God morgen forum! Planer for denne fine dagen? Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 God morgen! Jeg har en liten plan om å bade i havet idag, alle vet jo at sol betyr varme..! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 God morgen forum! Planer for denne fine dagen? Byen, tøse seg litt Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Avskjedsvors hos en kompis som drar til utlandet et halvt år. Blir vel feiring av Johaug og dansing utover kvelden Pass dere forresten, skumle saker http://www.aftenposten.no/statsmakt/article4049745.ece Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Avskjedsvors hos en kompis som drar til utlandet et halvt år. Blir vel feiring av Johaug og dansing utover kvelden Pass dere forresten, skumle saker http://www.aftenposten.no/statsmakt/article4049745.ece Woho, jeg skal også feire Johaug. I morgen skal jeg forhåpentlig feire Northug med noen gode venner også. Skjønner ikke hvorfor den nyhetssaken ikke er på forsiden av alle aviser. Dette er jo store hendelser. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Avskjedsvors hos en kompis som drar til utlandet et halvt år. Blir vel feiring av Johaug og dansing utover kvelden Pass dere forresten, skumle saker http://www.aftenposten.no/statsmakt/article4049745.ece Woho, jeg skal også feire Johaug. I morgen skal jeg forhåpentlig feire Northug med noen gode venner også. Skjønner ikke hvorfor den nyhetssaken ikke er på forsiden av alle aviser. Dette er jo store hendelser. Johaugcrush ftw 200km kanotur over 8 dager i ødemarka, Canada? Y/N? Endret 5. mars 2011 av multisync Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Johaugcrush ftw 200km kanotur over 8 dager i ødemarka, Canada? Y/N? Johaug er så søt, så søt! Vel villmarken i Canada er visst drøy sies det. Jeg hadde nok gjort det. Hvor i Canada er det snakk om her? Akkurat nå sikler jeg på en tur til Cuba jeg. En feit Havana sigar og tre-fire Mojitos på en fortauskafè i Havana er noe jeg er gira på hehe. Eneste problemet mitt er at jeg har 0 feiriedager igjen. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Sioux Lookout, Ontario, Canada Er via Rotary som moren min er medlem av, så blir isåfall sammen med 14 stk. med andre nasjonaliteter. Endret 5. mars 2011 av multisync Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Ai, Indianerland altså. Joda, jeg hadde gjort det. Sikkert mye fett å se. Jeg liker meg riktignok bedre i varmere strøk da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg