Celestica Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg hater edderkopper som er på frifot.. Og senger er bare upraktiske. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Det er alt for varmt i stua. Solen står på for fullt og jeg bor i en såkalt "toppmoderne og veldig lys leilighet" ergo, vinduer over alt. FFFFUUU--- Lyset står på TVen så jeg får ikke sett sport, og det er ca. 30 grader i der inne. Jeg har barrikadert meg på soverommet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Skulle ikke du gå til Frogner da? Men sant nok, folk som griner av en sportssending på TV er det jo noe rart med. Eheh, lillesøstra mi nektet å gå ned i vaskekjelleren for å starte vaskemaskinen mens jeg var på jobb, fordi jeg sa det var en edderkopp der sist jeg var der.. Endret 5. mars 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Grein av Johaug i stad jeg også. Og når jeg så The Elephant man i går, tror jeg har begynt å få følelser Endret 5. mars 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Noen som har en PC som står på 24/7 som kunne kontaktet meg? Har et lite spørsmål. Gjerne en PC du ikke bruker, som er en server for nettet ditt hjemme eller noe slikt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Grein av Johaug i stad jeg også. Og når jeg så The Elephant man i går, tror jeg har begynt å få følelser The only cure...is more cowbell. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Skulle ikke du gå til Frogner da? Men sant nok, folk som griner av en sportssending på TV er det jo noe rart med. Var nede i stad og gikk meg en tur jo. Var jo så vakkert vær så jeg måtte gå meg en tur. Men jeg kom selvsagt tilbake til innspurten. Det er det viktigste på dagsordenen på hver eneste lørdag. Samt evt. å komme seg etter fylla dagen før. Endret 5. mars 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Så du Ida Wulff? Eh, det tror jeg ikke nei. Nå skal jeg ikke si sikkert, for jeg ser egentlig ikke etter D-kjendiser på gaten. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Buskerud Høyre er offisielt imot DLD! Takk Gud for det (gledespost!) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 What? Jeg er ALLTID på utkikk etter bloggkjendiser. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Buskerud Høyre er offisielt imot DLD! Takk Gud for det (gledespost!) Verste jeg leser er sånt her. Nuclear facepalm. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Buskerud Høyre er offisielt imot DLD! Takk Gud for det (gledespost!) Gratulerer kjempe nyheter! Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Min svakhet er puter. Hva er deres? 1 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) (Drikke)glass Endret 5. mars 2011 av handerrre Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Da må du passe deg for vegger Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Vegger og glass er skumle ting.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg