Romis Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Når jeg hadde skjermkort viftehastigheten på rundt 60% før så lå skjermkortet på 55-62 grader, og etter jeg vasket det så ligger det på 38 grader på 40%. Det er litt av en forskjell. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Hjelp! Kva i all verden er det som skjer med alt? Loggar på steam, har plutseleg tom friendlist. Loggar på spotify, og alle spelelistene er borte vekk, og erstatta med.nokon andré sine lister. Alt dette hendte etter at eg mista wifi-dongel-tingen min og brukte usb-tethering med mobilen for å få nett. Plan for morgondagen: handle nettverkskabel på elkjøp, bytte passord på absolutt ALLE sider. Kom ein mail frå paypal om bekrefting av passordskift, og den er ikkje min feil, for å seie det slik. Maks paranoid, sikkert nokre nigerianske prinsar som vil ha identiteten min Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Ser ut til at det har skjedd noe fanteri, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 God natt! diskusjon.no Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Svele: Husk å "dra innom" AntiVirus delen av forumet så vi kan hjelpe deg Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 God natt! diskusjon.no Natta Tricell! Måtte dine drømmer bli fylt med glede som hjelper deg i morgen mot eventuelt tøffe situasjoner! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Brukte PDAnet for å koble meg til, stolar absolutt ikkje på det programmet lenger. Uansett kvar eg logga meg inn, såg det ut som om eg logga på ein australsk brukar, berre med mitt namn. Endret 5. mars 2011 av svelemoe Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Da gjør du ikke det igjen, i hvertfall. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg dro på en bensinstasjon for å kjøpe brus, men den var stengt... Nå må jeg overleve med 'mer' i flere timer.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 SMARTE folk handler brus for hele helga. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 SMARTE folk drikker vann. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 SMARTE folk handler brus for hele helga. Eller bor såpass nærme sivilisasjonen at det finnes døgnåpne bensinstasjoner i nærheten. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Waynes World i går. Waynes World 2 i dag. = Fantastisk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 I dag kjøpte jeg faktisk cola på glassflaske. Den står bare i kjøleskapet og ser fancy ut nå. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Eller bor såpass nærme sivilisasjonen at det finnes døgnåpne bensinstasjoner i nærheten. Er da ikke smart å handle brus på bensinstasjon. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Jeg har nettopp flytta bort fra sivilisasjonen, har ikke vent meg til at jeg må kjøpe ting om dagen enda.. Endret 5. mars 2011 av Nochan Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Milanjo - P3 morgenlytter Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Noen som tilfeldigvis har en invite til overs på iptorrents.com f.eks? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Er da ikke smart å handle brus på bensinstasjon. Hvis du med smart mener økonomisk så har du nok rett, men hvis man virkelig har lyst på brus har ikke prisen noe å si. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 5. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg vil se en film.. Er det en på tv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg