dysfunctional Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 De er gode drikker, ja, men hvis du drikker uten måte, smeller det. Og da smeller det noe jævlig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 De er gode drikker, ja, men hvis du drikker uten måte, smeller det. Og da smeller det noe jævlig. Jeg drikker alltid med måte. Jeg må på polferd snart igjen. Trenger en ny flaske Pernot. Hvis du liker ouzo bør du sjekket ut Pernot. I grunn er det samme greia. Trenger jo faen ikke stå opp i morra uansett. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg er trøtt. Klokka er halv tolv. Hva skjer? Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Nå er buret til Knut-Datasmurf endelig ferdig, og han er endelig klar til å sove. Gått glipp av noe når jeg var borte? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg må på polferd snart igjen. Trenger en ny flaske Pernot. Hvis du liker ouzo bør du sjekket ut Pernot. I grunn er det samme greia. Trenger jo faen ikke stå opp i morra uansett. Må testes. Hvorfor må du på polferd? Bare der den kan oppdrives? Btw, heldig deg som ikke trenger å stå opp i morgen. Jeg skal opp klokken seks. Begynner på jobb 07:00 sharp. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg drikker alltid med måte. Hvem ér det? Jeg har hørt flere ganger at jeg skal drikke med måte, men jeg har aldri møtt'n. Hvor bor måte egentlig? Anywho. Jeg gleder meg ikke til biltur i morra. Lillehammer-Molde-Lillehammer. Funneh Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg drikker alltid med måte. Hvem ér det? Jeg har hørt flere ganger at jeg skal drikke med måte, men jeg har aldri møtt'n. Hvor bor måte egentlig? Han er tilstede slik at jeg slipper å drikke alene selvsagt. Bare alkiser som drikker alene, jeg drikker med Måte, Jesus og Gud, Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg skal også på jobb i morgen tidlig. 0730. Men jeg gleder meg litt, så det er greit Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg må stå opp 2 uker før fanden får på seg tøfla i morra. Avreise; 07:00 Bollocks Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 God innstilling. Jeg gruer meg ikke til jobb generelt, jeg har det kult på jobb, det er bare tanken på å stå opp klokka seks som er... for tidlig. Burde vel legge meg snart... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg lovte mamma (haha, helt seriøst, faktisk) at jeg skulle legge meg før tolv. Natta folkens, may your hammers be mighty osv. Ha en fin helg videre, god nghty! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg lovte mamma (haha, helt seriøst, faktisk) at jeg skulle legge meg før tolv. Natta folkens, may your hammers be mighty osv. Ha en fin helg videre, god nghty! Sov godt! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Ja dere, snart er det på tide å legge meg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg er meeeeget trøtt. Jobbet ekstremt mye denne uken. I går jobbet jeg fra 0900-2000 Åh, som jeg gleder meg til alarmen går av i morgen og jeg kan skru den av. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Great, nå har jeg fått blåveis på venstre øyet pga all snørr og tåretørkingen også. Day is getting better and better. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Du har ikke privilegier til å lese innlegget. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Mulig du er litt for brå i nesepussing og tåretørking, om du ender med blåveis Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det skal jo være nesten umulig. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Du har ikke privilegier til å lese innlegget. Endret 4. mars 2011 av Runar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg